|2008-10-01|
Geodezja, Ludzie, Instytucje
GUGiK zatrudni specjalistów
Główny Urząd Geodezji i Kartografii poszukuje osób do pracy w służbie cywilnej, w tym specjalisty ds. Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznycm i kandydata na stanowisko naczelnika wydziału.
Oferty pracy dotyczą m.in. następujących stanowisk: - specjalista ds. projektu – wykształcenie: wyższe o kierunku ekonomia lub finanse lub geodezja i kartografia albo informatyka; główne obowiązki: rozliczanie środków w ramach projektów realizowanych przez GUGiK, bieżąca kontrola budżetu, przygotowywanie informacji finansowych związanych ze sprawozdawczością budżetową, rozliczanie środków w ramach projektu, przygotowywanie planów i harmonogramów rzeczowo-finansowych projektu oraz analiz, udział w prowadzaniu postępowań przetargowych; wymagania konieczne: znajomość zagadnień prowadzenia projektu finansowanego ze środków unijnych, minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych, znajomość zagadnień z zakresu organizacji służby geodezyjnej i kartograficznej oraz z zakresu informacji przestrzennej.
- specjalista ds. funduszu – wykształcenie wyższe; główne obowiązki: współpraca przy planowaniu budżetu departamentu, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji zakresie gospodarki finansowej CFGZGiK oraz departamentu, prognozowanie przychodów i planowanie wydatków rzeczowych ze środków CFGZGiK, współpraca przy sporządzaniu okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji planu CZFGiK, współpraca z organami zewnętrznymi; wymagania konieczne: znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz procedur administracyjnych, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o finansach publicznych oraz o dyscyplinie finansów publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych.
- naczelnik wydziału – wykształcenie wyższe geodezyjne; główne obowiązki: kierowanie pracą wydziału w tym nadzorowanie opracowywania i wdrażania standardów i wytycznych technicznych dotyczących narzędzi i technik teleinformatycznych wykorzystywanych do prowadzenia PZGiK oraz wdrażania technologii i rozwiązań teleinformatycznych, inicjowanie i przygotowanie propozycji i projektów działań z zakresu informatyzacji PZGiK, współpraca z instytucjami i organami administracji publicznej, współpraca z innymi resortami w zakresie prowadzonych projektów związanych z informatyzacją i rozwojem PZGiK; wymagania konieczne: minimum dwuletnie doświadczenie w pracy przy realizacji projektów unijnych, doświadczenie we wdrażaniu systemu służącego do obsługi PZGiK, posiadanie uprawnień geodezyjnych z zakresu 1 i 2, znajomość zagadnień z zakresu informacji przestrzennej oraz organizacji służby geodezyjnej i kartograficznej, znajomość zagadnień z zakresu technik i technologii przetwarzania danych geoinformacyjnych w Polsce i Europie, znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz instrukcjami technicznymi dotyczącymi prowadzenia PZGiK, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych; pożądana znajomość języka angielskiego.
- specjalista ds. zasobu – wykształcenie wyższe geodezyjne; główne obowiązki: analiza dostępnych technologii informatycznych i teleinformatycznych służących obsłudze i udostępnianiu informacji, danych i dokumentów z PZGiK, monitoring wykorzystania nowych technologii wdrożonych do prowadzenia PZGiK na poziomie powiatowym i wojewódzkim, wspieranie przygotowywania i prowadzenia projektów związanych z informatyzacją i rozwojem oraz formułowanie wniosków wynikających z wykonania tych projektów, współpraca z instytucjami i organami administracji publicznej przy eksploatacji oraz rozwijaniu systemów teleinformatycznych obsługujących zasób i inne rejestry publiczne; wymagania konieczne: znajomość zagadnień z zakresu informacji przestrzennej oraz organizacji służby geodezyjnej i kartograficznej, znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych.
- główny specjalista (w Dep. Informatyzacji i Rozwoju PZGiK) – wykształcenie wyższe magisterskie (geodezji i kartografia); wymagania konieczne: znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych, znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
Urząd poszukuje także księgowego i osoby chętnej do pracy na stanowisku ds. informatyzacji zasobu. Bliższe informacje na stronie internetowej urzędu.
Źródło: GUGiK
|