Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2016-01-28| GIS, Firma, Software

PGKiM Ryki wdraża rozwiązanie GEOSECMA for ArcGIS

Zakład komunalny w Rykach wdraża nowoczesne rozwiązanie do zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną.


PGKiM Ryki wdraża rozwiązanie GEOSECMA for ArcGIS

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach wdrożyło nowoczesne rozwiązanie GEOSECMA for ArcGIS do zarządzania zakładem komunalnym. Decyzja była podyktowana potrzebą aktualizacji danych dotyczących sieci wodnokanalizacyjnej, w tym stanu armatury i występowania awarii. Projekt zakładał uaktualnienie systemu do najnowszej wersji rozwiązania oraz migrację danych w formie cyfrowej do systemu.

– Brak dokładnych informacji o stanie infrastruktury sieciowej znacznie utrudnia efektywną pracę zakładu. Do tej pory większość informacji była przechowywana w formie papierowych arkuszy, co utrudniało nanoszenie zmian. Dzięki migracji do najnowszej wersji systemu GEOSECMA będziemy mogli sprawniej zarządzać pracą zakładu – mówi Sylwia Sieraj, kierownik Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w PGKiM Ryki. – Wprowadzanie na bieżąco danych na mapy cyfrowe, m.in.: o armaturze, przyłączach, studzienkach i hydrantach, o miejscach występowania awarii i prac remontowych, pozwoli na efektywniejsze zarządzanie siecią oraz jej analizę konieczną do zaplanowania remontów i inwestycji – dodaje Sylwia Sieraj.

Posiadanie aktualnej bazy wiedzy odnośnie do infrastruktury sieciowej ułatwia wykonywanie zadań nie tylko pracownikom biurowym, ale także ekipom terenowym. System umożliwia łatwe przypisywanie zadań poszczególnym pracownikom i monitorowanie stanu sieci, co pozwala na efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem i planowanie jego rozwoju.

– Oprócz wdrożenia najnowszej wersji oprogramowania GEOSECMA for ArcGIS firma Esri Polska zapewni wsparcie techniczne oraz zorganizuje szkolenie z obsługi systemu – mówi Bartłomiej Białobrzeski z Esri Polska.

W przyszłości przedsiębiorstwo planuje zakupić urządzenia mobilne, w które wyposażone zostaną ekipy terenowe. Za ich pośrednictwem pracownicy będą mogli na bieżąco wprowadzać informacje o awariach i remontach co jeszcze mocniej wpłynie na optymalizację i przyspieszenie pracy w zakładzie.

Źródło: Esri Polska


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Geoida od GOCE
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS