|2013-06-11|
Geodezja, Instytucje, Kataster
Wrocław: poszukiwany specjalista ds. nadzoru i kontroli
Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłosił nabór kandydatów na stanowisko starszego specjalisty do spraw nadzoru i kontroli prowadzenia baz danych ewidencji gruntów i budynków w Wojewódzkiej inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Katastru Nieruchomości. Dokumenty można składać do 21 czerwca br.
fot. Wikipedia
|
|
|
|
|
|
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • prowadzenie postępowań w sprawach skarg i wniosków w zakresie prowadzenia przez starostów ewidencji gruntów, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem w systemach teleinformatycznych bazy danych katastru nieruchomości, rejestru cen i wartości nieruchomości, standardowych opracowań kartograficznych w skalach od 1:500 do 1:5000, zharmonizowanej z bazami danych krajowego systemu informacji o nieruchomościach, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad poprawnością baz danych ewidencji gruntów i budynków pod względem semantyki, syntaktyki i topologii, • prowadzenie nadzoru i kontroli w starostwach, w zakresie produktów przekazywanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa projektów LPIS, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad modernizacją ewidencji gruntów i budynków, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad przekazywaniem ARiMR baz danych ewidencji gruntów i budynków, • przyjmowanie kopii zabezpieczających wojewódzkie i powiatowe bazy danych przestrzennych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, w tym w szczególności baz danych ewidencji gruntów i budynków, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad prowadzeniem i udostępnianiem map ewidencyjnych przez starostów w standardowych opracowaniach kartograficznych w skalach od 1:500 do 1:5000.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, • komunikatywność, • umiejętność analitycznego myślenia, • umiejętność komunikacji pisemnej, • znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej i rozporządzeń: w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w sprawie ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych objętych infrastrukturą informacji przestrzennej, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (SWING, SWDE, GML).
Źródło: DUW
|