Okazuje się, że wiedząc o planach wykonania nalotów, łódzka firma Emapa wykorzystała powierzchnię dachu jako darmowy nośnik reklamy. To bardzo dobry i tani w realizacji pomysł na promocję przedsiębiorstwa – komentują przedstawiciele MGGP Aero. Jak dodają, warto sięgać po takie kanały komunikacji, wiedząc że mapy lotnicze zyskują na popularności jako ważny element treści internetowych portali.
– Dachy większości budynków są przestrzenią zupełnie zapomnianą i nie wykorzystywaną do żadnych działań marketingowych – komentuje Marcin Maroszek, menedżer Działu Marketingu Emapy. – Naszą akcją pokazaliśmy, że niewielkim nakładem kosztów i czasu można to zmienić. Było to prawdopodobnie jedno z pierwszych tego typu przedsięwzięć w Polsce, ale jestem przekonany, że nie ostatnie. Przemawia za tym prostota realizacji: wystarczy zamówić odpowiedni nośnik, uzyskać zgodę zarządcy budynku i dokonać montażu – dodaje.
