|2011-08-03|
Instytucje
Wrocław: poszukiwani inspektorzy ds. nadzoru i kontroli
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu ogłasza nabór kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru i kontroli prowadzenia katastru nieruchomości oraz baz danych ewidencji gruntów i budynków, a także inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru i kontroli nad utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach w Wojewódzkiej Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego – Oddział Katastru Nieruchomości. W obu przypadkach aplikacje można składać do 16 sierpnia br.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru i kontroli prowadzenia katastru nieruchomości oraz baz danych ewidencji gruntów i budynków: • prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach należących do właściwości Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski związane z zadaniami z zakresu geodezji i kartografii, • weryfikowanie i opiniowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów, • prowadzenie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne przez starostów w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków (kataster nieruchomości), • przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie posiadania niezbędnych uprawnień zawodowych dotyczących rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • wydawanie opinii potwierdzających przebieg dotychczasowych granic gminy lub gmin objętych wnioskiem w sprawie zmiany granic i powierzchni jednostek zasadniczego podziału terytorialnego kraju, • współpracowanie z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii, • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, kpa, • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych, • komunikatywność, umiejętności analityczne, dokładność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, umiejętność argumentowania.
Wymagania dodatkowe: • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • znajomość obsługi nowoczesnych urządzeń pomiarowych i technik obliczeniowych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru i kontroli nad utrzymaniem Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach: • prowadzenie we współpracy z Głównym Geodetą Kraju oraz organami służby geodezyjnej i kartograficznej, spraw z zakresu tworzenia i utrzymania Zintegrowania Systemu Informacji o Nieruchomościach, • prowadzenie postępowań administracyjnych odwoławczych i nadzwyczajnych dotyczących prowadzenia EGiB, • prowadzenie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie prowadzenia przez starostów EGiB, • prowadzenie nadzoru i kontroli organów administracji geodezyjnej i kartograficznej nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi w zakresie EGiB oraz powszechną taksacją nieruchomości, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad prowadzeniem i udostępnianiem danych powiatowego i wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie posiadania niezbędnych uprawnień zawodowych dotyczących rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • prowadzenie nadzoru i kontroli nad tworzeniem i udostępnianiem przez administrację geodezyjną standardowych opracowań kartograficznych, na podstawie odpowiednich zbiorów danych zawartych w bazach danych przestrzennych dotyczących mapy ewidencyjnej w skalach do 1:500 do 1:5000 oraz tabel taksacyjnych, • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski w zakresie zadań z zakresu geodezji i kartografii.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, kpa, • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych, komunikatywność, umiejętności analityczne, dokładność, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, terminowość, umiejętność argumentowania.
Wymagania dodatkowe: • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • znajomość obsługi nowoczesnych urządzeń pomiarowych i technik obliczeniowych.
Źródło: DUW
|