|2011-02-21|
Instytucje, Kataster
Oferta pracy w stołecznym BGiK przy aktualizacji EGiB
Urząd m.st. Warszawy ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w Biurze Geodezji i Katastru. Dokumenty można składać do 28 lutego 2011 r.
Do głównych zadań nowego pracownika będzie należało między innymi: • porządkowanie i rejestracja dokumentów będących podstawą aktualizacji ewidencji gruntów i budynków; • aktualizacja części opisowej ewidencji gruntów i budynków; • zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych; • prowadzenie i udostępnienie podręcznego archiwum; • utrzymanie spójności części opisowej i kartograficznej operatu ewidencji gruntów i budynków; • współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Biura oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu m.st. Warszawy.
Wymagania konieczne: • obywatelstwo polskie, • wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane: • doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; • dobra obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych, ISEG 2000; • znajomość języka angielskiego; • znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej; • ogólna orientacja nt. europejskich unormowań prawnych; • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły
Źródło: BGiK w Warszawie
|