|2010-12-07|
Geodezja, Instytucje
GUGiK: poszukiwani radcy prezesa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie ogłasza nabór na stanowiska radcy prezesa: • ds. normalizacji, standaryzacji i modelowania baz danych w Zespole Analiz i Prognoz (1 etat) oraz • ds. opracowania i wdrożenia strategii działań Głównego Geodety Kraju (0,4 etatu). Dokumenty można składać do 17 grudnia 2010 r.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku radcy prezesa ds. normalizacji, standaryzacji i modelowania baz danych: • uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów prawa i standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków w celu zapewnienia spójności z obowiązującymi przepisami prawa; • modelowanie relacyjnych baz danych UML w celu utworzenia modelu systemu informatycznego; • sporządzanie analiz danych dotyczących stanu obecnego ewidencji gruntów i budynków oraz stopnia jej modernizacji na terenie kraju w celu dostarczenia Kierownictwu Urzędu bieżącej informacji na ten temat; • przeprowadzanie szkoleń z zakresu ewidencji gruntów i budynków w celu rozpowszechnienia najnowszych rozwiązań w tym zakresie; • inicjowanie działań dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu zachowania tych systemów w zgodności z obowiązującymi standardami i zapewnienia ich technicznego rozwoju dostosowanego do potrzeb użytkowników; • opiniowanie projektów aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne; • 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy naukowej popartego geodezyjną praktyką terenową; • posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2; • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym; • znajomość przepisów dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz gospodarki nieruchomościami; • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi; • znajomość informatyki geodezyjnej (Pascal, Delphi, GeoMapa); • umiejętność modelowania baz danych relacyjnych, obiektowych (UML, GML); • bardzo dobra znajomość norm w Informacji Geograficznej (normy ISO serii 19100); • zdolność logicznego myślenia i wyciągania wniosków; • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Wymagania dodatkowe: • posiadanie stopnia naukowego doktora nauk technicznych, • ukończenie studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości, • doświadczenie zawodowe w publikowaniu własnych opracowań naukowych na temat EGiB.
Szczegóły
Do obowiązków radcy prezesa ds. opracowania i wdrożenia strategii działań Głównego Geodety Kraju będzie należało: • opracowywanie koncepcji, strategii i planów działań w obszarze funkcjonowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) oraz budowy systemu szkoleń i uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w celu realizacji polityki rządu w tym zakresie; • opracowywanie propozycji zmian regulacji prawnych w dziedzinie geodezji i kartografii w celu ujęcia w przepisach prawnych wypracowanych koncepcji i strategii działań Głównego Geodety Kraju w zakresie PZGiK oraz systemu szkoleń i uprawnień zawodowych; • prowadzenie nadzoru merytorycznego nad projektami w zakresie systemu szkoleń i uprawnień zawodowych w celu zapewnienia spójności opracowywanych rozwiązań organizacyjnych; • inicjowanie i prowadzenie współpracy z instytucjami zewnętrznymi w celu wymiany doświadczeń oraz możliwości podejmowania wspólnych działań z zakresu wykonywanych zadań; • opiniowanie pod względem merytorycznym projektów aktów prawnych w dziedzinie geodezji, kartografii i katastru w celu zapewnienia tworzenia spójnych regulacji prawnych w części dotyczącej procedur administracyjnych i rozwiązań organizacyjnych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne; • 10 lat doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii, w tym minimum 5 lat na stanowiskach kierowniczych; • posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w jednym zakresie; • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi; • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej; • znajomość przepisów kpa i procedur administracyjnych; • umiejętność prowadzenia negocjacji; • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office; • rzetelność.
Wymagania dodatkowe: • doświadczenie w realizacji przedsięwzięć organizacyjnych o zasięgu krajowym, • umiejętność planowania strategicznego, • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołu, • umiejętność publicznej prezentacji spraw zawodowych.
Szczegóły
Źródło: GUGiK
|