Do zadań starszego referenta będzie należało:
• gromadzenie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozpoznania wniosków o wszczęcie postępowań w sprawach dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne;
• analiza zgromadzonego materiału dowodowego, formułowanie wniosków i opracowywanie projektów pism i rozstrzygnięć w sprawach dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne;
• badanie zasobów archiwalnych i sądowych;
• nadzór i kontrola wykonania obowiązku ujawniania własności nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego;
• przeprowadzanie kontroli wieloproblemowych zewnętrznych jednostek samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości realizacji zadań należących do Oddziału;
• uczestnictwo w rozprawach administracyjnych;
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi i wnioski.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe,
• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów kpa,
• znajomość struktur administracji publicznej w Polsce,
• znajomość ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce,
• umiejętność analizy przepisów,
• umiejętność argumentowania,
• odporność na stres,
• zdolności interpersonalne,
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe prawnicze lub geodezyjne
• umiejętność pracy w zespole,
• systematyczność, rzetelność i odpowiedzialność.
Szczegóły