Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2010-11-30| Instytucje

GUGiK poszukuje specjalistów ds. obsługi ISOK

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie ogłosił nabór na stanowiska: • specjalisty ds. pozyskania wysokorozdzielczej ortofotomapy (1 etat), • starszego specjalisty ds. obsługi analityczno-wdrożeniowej systemu zarządzania numerycznym modelem terenu (1 etat) oraz • specjalisty ds. obsługi administracyjno-merytorycznej projektu (1 etat) w ramach realizacji projektu „Informatyczny System Osłony Kraju przed nadzwyczajnymi zagrożeniami” (ISOK) w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Dokumenty można składać do 10 grudnia 2010 r.


GUGiK poszukuje specjalistów ds. obsługi ISOK

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty do spraw pozyskania wysokorozdzielczej ortofotomapy:
• przygotowywanie założeń organizacyjnych i technicznych oraz wymagań jakościowych, w tym opracowywanie warunków technicznych dla produktów związanych z pozyskaniem i weryfikacją wysokorozdzielczej ortofotomapy, w celu wdrożenia ich w ramach realizacji projektu.
• nadzorowanie wykonawców zamówień związanych z pozyskaniem i kontrolą wysokorozdzielczej ortofotomapy (w tym uczestniczy w odbiorach produktów) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
• uzgadnianie z instytucjami publicznymi warunki techniczne i organizacyjne pozyskania oraz weryfikacji wysokorozdzielczej ortofotomapy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu.
• prowadzenie dokumentacji technicznej projektu w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
• przygotowywanie oraz przeprowadzanie, we współpracy z zespołem zamówień publicznych, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w tym zakresie, a także uczestniczenie w odbiorach prac w celu dokonania zakupu dostaw i usług koniecznych do właściwej realizacji projektu.
• planowanie, kontrolowanie i raportowanie zadań związanych z realizacją projektu w celu zapewnienia jego prawidłowej obsługi.
• uczestniczenie w przygotowywaniu planu pracy, planu rzeczowo-finansowego i planu zamówień publicznych dla projektu oraz sporządzanie sprawozdań z wykonanych zadań w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu projektu.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie: wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria
• doświadczenie: 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie fotogrametrii
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
• podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych.
• podstawowa znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych.
• bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z produkcją i kontrolą ortofotomapy.
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

Szczegóły


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku starszego specjalisty do spraw obsługi analityczno-wdrożeniowej systemu zarządzania numerycznym modelem terenu:
• przygotowywanie założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych aplikacji, usług i infrastruktury technicznej związanych z wdrożeniem, w tym opracowywanie specyfikacji technicznych i planów w celu zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania Systemu Zarządzania Numerycznym Modelem Terenu (SZ NMT);
• nadzorowanie wykonawców zamówień związanych z wdrożeniem SZ NMT (w tym uczestniczenie w odbiorach i testach produktów) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu;
• opracowywanie modelu utrzymania SZ NMT i współpraca z zespołami realizującymi projekty: Geoportal 2, GBDOT oraz Teryt 2 w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT w celu zapewnienia zgodności rezultatów obu projektów;
• uzgadnianie z instytucjami publicznymi i systemami współpracującymi warunki techniczne i organizacyjne wdrożenia SZ NMT w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu;
• prowadzenie dokumentacji analitycznej SZ NMT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości i utrzymania SZ NMT.
• analizowanie i monitorowanie procesów biznesowych realizowanych przez SZ NMT w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu tych procesów;
• opracowywanie planów wdrożeniowych systemu zarządzania NMT i prowadzenie nadzoru nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych elementów systemu.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie projektowania, budowy systemów informacji geograficznej (GIS),
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• dobra znajomość języka UML,
• umiejętność pisania dokumentacji, w szczególności dokumentowanie wymagań funkcjonalnych,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty do spraw obsługi administracyjno-merytorycznej projektu:
• uczestniczenie w odbiorach prac realizowanych przez wykonawców w ramach projektu ISOK w celu zapewnienia jego rzeczowej i terminowej realizacji oraz dokonuje cyklicznej kontroli danych w celu zweryfikowania zgodności zleconych prac z warunkami technicznymi realizowanych zamówień;
• przygotowywanie procesów i zarządzanie produkcyjnym środowiskiem GIS służącym kontroli danych pozyskanych w ramach projektu ISOK w celu realizacji prac kontrolnych i odbiorowych;
• przygotowywanie kryteriów jakościowych w obszarze obsługi danych ISOK, uczestniczy w przygotowaniu i realizacji działań w celu wdrożenia procesu zarządzania jakością w projekcie;
• prowadzenie dokumentacji projektowej w celu realizacji projektu zgodnie z obowiązującą metodyką i wymaganiami wynikającymi z umów oraz przygotowuje pisma w celu sprawnej obsługi bieżących umów z wykonawcami;
• raportowanie zadań związanych z realizacją projektu ISOK w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej sprawozdawczości projektu ISOK.

Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne o specjalności fotogrametria,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu danymi z lotniczego skaningu laserowego oraz w zakresie produkcji, lub kontroli danych fotogrametrycznych (ortofotomapa, NMT lub dane z lotniczego skaningu laserowego),
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• podstawowa znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych,
• podstawowa znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej oraz przepisów wykonawczych,
• dobra znajomość zagadnień związanych z lotniczym skaningiem laserowym,
• umiejętność obsługi aplikacji GIS w zakresie danych z lotniczego skaningu laserowego,
• umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.

Szczegóły

Źródło: GUGiK


«« powrót

Udostępnij:    

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
World Trade Center w obiektywie Stanisława Nazalewicza
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS