|2010-11-08|
Geodezja, Instytucje
Poszukiwany specjalista od GESUT
GUGiK ogłosił rekrutację na stanowisko głównego specjalisty ds. mapy zasadniczej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej. Dokumenty można składać do 16 listopada.
Zakres wykonywanych obowiązków obejmuje uczestniczenie w: • nadzorze nad zakładaniem i prowadzeniem bazy danych GESUT oraz bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000, • opracowywaniu przepisów prawnych i technicznych dotyczących pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych, inwentaryzacyjnych, • nadzorze nad uzgodnieniem dokumentacji projektowej sieci uzbrojenia terenu, • nadzorze nad zakładaniem i prowadzeniem krajowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, • przygotowywaniu planu pracy i planu rzeczowo-finansowego departamentu, opracowywaniu okresowych i rocznych analiz i sprawozdań z realizacji zadań wydziału; a także: • opiniowanie projektów aktów prawnych przekazywanych do uzgodnień w GUGiK, • gromadzenie, analizę, weryfikację i opracowywanie wyników z pozyskanych danych w procesie przeprowadzanych badań statystycznych z zakresu mapy zasadniczej, GESUT oraz szczegółowej osnowy geodezyjnej, • przygotowywanie wniosków i prowadzenie postępowania oraz dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych z zakresu zadań merytorycznych, w ramach planu rzeczowo-finansowego, przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w tym zakresie i uczestniczenie w odbiorach zamówień.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • 5 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 3 lata w wykonawstwie geodezyjnym m.in. w realizacji prac dotyczących mapy zasadniczej i GESUT, • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi i przepisów technicznych z zakresu mapy zasadniczej, GESUT oraz uzgadniania dokumentacji projektowej, • dobra znajomość narzędzi GIS, • umiejętność redagowania pism urzędowych z zastosowaniem przepisów prawnych i technicznych.
Szczegóły
Źrodło: GUGiK
|