|2010-10-06|
GNSS, Firma
Data System Group w drodze na rynek publiczny
Uruchomienie biura w Warszawie i nowy wizerunek w internecie to tylko wybrane elementy strategii, której końcowym efektem ma być wejście poznańskiej firmy Data System Group (DSG) na giełdę.
– Firma dynamicznie się rozwija i pozyskuje coraz więcej nowych dużych klientów. Konieczne stało się uruchomienie placówki DSG w Warszawie, co uczyniliśmy we wrześniu. Powoli zbliżamy się do momentu, w którym będziemy chcieli zweryfikować naszą strategię, oferując nasze akcje inwestorom. Nie ukrywam, że naszym celem jest wejście na Giełdę Papierów Wartościowych lub rynek NewConnect. Decyzję, który to będzie z rynków, podejmiemy po analizie wyników za 2010 r. – zapowiada Tomasz Waligóra, prezes DSG.
Firma Data System powstała w 2003 r. Jest producentem oraz dostawcą zaawansowanych technologicznie rozwiązań bazujących na technologii GPS, GSM oraz infrastrukturze sieci komórkowych. Spółka specjalizuje się również w usługach informatycznych, dostarczając dedykowane, inteligentne aplikacje wykorzystujące lokalizację, monitoring, GPS do zwiększania efektywności i upraszczania przebiegów procesów logistycznych w przedsiębiorstwach (tj. oszczędzanie paliwa, lokalizacja aut, zarządzanie flotą, ochrona pojazdów). Rozwiązania Data System Group łączone są z wewnętrznymi systemami klienta, tworząc zintegrowane systemy logistyczne. Klientami poznańskiej firmy są m.in. Orlen Transport, PKP Cargo czy Polski Koncern Mięsny Duda. W 2009 r. spółka wypracowała przychody na poziomie 10 mln zł. W ostatnim czasie (czerwiec 2010 r.) DSG wygrało przetarg na budowę systemu monitoringu i zarządzania flotą w firmie Przewozy Regionalne (docelowo będzie obsługiwać tam 1000 pojazdów) oraz wdrożenie zaawansowanego systemu monitoringu (wrzesień) w Telekomunikacji Kolejowej (ponad 200 samochodów osobowych i dostawczych).
Źródło: Everest Consulting
|