|2010-10-01|
Instytucje
Kraków: oferta pracy w wojewódzkiej inspekcji geodezyjnej i kartograficznej
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego w Oddziale Nadzoru Geodezyjnego i Kontroli Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej. Dokumenty można składać do 11 października 2010 r.
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego będzie należało: • prowadzenie postępowań wyjaśniających i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zażalenia i pisma, • nadzór nad zakładaniem, gromadzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem zbiorów i usług danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, • kontrola tworzenia, aktualizacji i udostępniania zbiorów metadanych infrastruktury informacji przestrzennej, • kontrola wprowadzania rozwiązań technicznych, zapewniających interoperacyjność zbiorów i usług danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz harmonizacja tych zbiorów, • obsługa klientów zewnętrznych, w tym m.in.: udzielanie informacji, wyjaśnianie rozpatrywanych spraw, • uczestniczenie w kontrolach urzędów, instytucji i przedsiębiorców.
Wymagania w stosunku do kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów, • znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii, • znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, • znajomość rozporządzenia Komisji (WE) nr 1205/2008 z dnia 3 grudnia 2008 w sprawie wykonywania dyrektywy 2007/2/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie metadanych, • posiadanie aktualnej wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii geodezyjnych i kartograficznych, • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość struktur administracji publicznej w Polsce, • umiejętność obsługi komputera (MS Office).
Wymagania dodatkowe: • roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej, • uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów), a także sporządzania dokumentacji do celów prawnych - potwierdzone kserokopiami dokumentów, • komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, • kreatywność, • wysoka kultura osobista • obsługa wybranych programów do kontroli metadanych infrastruktury informacji przestrzennej.
Szczegóły
Źródło: UMWM
|