Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2010-09-20| GNSS, Sprzęt

Garmin rozszerza serię nüvi

Oferta amerykańskiej firmy Garmin wzbogaciła się o dwa nowe urządzenia nawigacyjne serii nüvi oznaczone numerami 2200 i 2300.


Garmin rozszerza serię nüvi

Odbiornik nüvi 2200 wyposażony jest w 3,5-calowy ekran dotykowy i oferuje funkcje ułatwiające planowanie trasy, np. narzędzie EcoRoute umożliwiające ograniczenie wydatków na paliwo. Podczas codziennych podróży modele nüvi 2200 automatycznie zapamiętują wybierane cele i wykorzystują funkcję myTrends do przewidzenia celu podróży bez konieczności ręcznego aktywowania trasy przez kierowcę. Dodatkowo na ekranie odbiornika wyświetlany jest szacowany czas podróży i optymalna trasa. Podczas zwiedzania miast szczególnie przydatny jest tryb nawigacji pieszej. Z wykorzystaniem opcjonalnych map cityXplorer modele nüvi 2200 pomagają wyznaczyć trasę, uwzględniając warianty transportu publicznego (metro, autobusy, kolej podmiejska).

Do dalszych podróży odpowiednie będą modele z serii nüvi 2300 wyposażone w panoramiczne ekrany dotykowe o przekątnej 4,3 cala i pozwalające użytkownikom na podgląd wielu tras jednocześnie. Modele 2360LT oferują ponadto bezprzewodową komunikację w technologii Bluetooth, szybsze planowanie tras i wyliczanie czasu przyjazdu dzięki funkcji trafficTrends (korzystającej z danych o natężeniu ruchu) oraz darmową bezterminową subskrypcję komunikatów drogowych.

Odbiorniki nüvi 2360LT posiadają automatycznie dostosowującą się orientację ekranu, co usprawnia swobodne korzystanie z niej zarówno w położeniu pionowym i poziomym. Poruszanie w terenie ułatwiają ponadto możliwość wyświetlania cieniowanej rzeźby i widoku 3D.

Podróżujący z modelem 2360LT mogą korzystać z dostępnego już wkrótce modułu ecoRoute HD, który ułatwia kierowcom diagnostykę pojazdu na podstawie danych pobieranych bezpośrednio z silnika (dotyczących m.in. spalania, temperaturze silnika, przepływu paliwa, ilości obrotów, napięciu akumulatora, ciśnieniu oleju).

Źródło: Garmin


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Pobieranie danych BDOT10k oraz wtyczka QGIS
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS