wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
blog
|2006-08-04| GIS, Mapy, Firma, Software, Instytucje

Brytyjska agencja kartograficzna Ordnance Survey podała wyniki finansowe


Brytyjska agencja kartograficzna Ordnance Survey przedstawiła wyniki finansowe za okres kwiecień 2005-marzec 2006. Przychody ogółem wyniosły 117,7 mln funtów i były wyższe o 2,6% w stosunku do roku poprzedniego. Wpływy ze sprzedaży (produktów i licencji) osiągnęły 105,5 mln funtów i zwiększyły się o 5,1%.

Największy wzrost zanotowano w sprzedaży produktów przeznaczonych dla rynku nieruchomości i nawigacji osobistej. Wzrost nastąpił także w sprzedaży dla branż sieciowych. Koszty działania agencji wyniosły 110,6 mln funtów (wzrost o 4,7% ), a najbardziej znaczącą ich część stanowią wynagrodzenia personelu. Agencja osiągnęła w okresie rozliczeniowym nadwyżkę finansową w wysokości 7,9 mln funtów (spadek o 14,1%) i wpłaci do skarbu państwa dywidendę w wysokości 2,6 mln funtów. Raport wskazuje także główne zagrożenia dla rozwoju agencji, którymi są: globalizacja i zmiany legislacyjne wnikające z wprowadzenia unijnego programu INSPIRE.

Ordnance Survey działa od 1999 r. jako tzw. Trading Fund, zatrudnia ok. 1450 osób (80% stanowią mężczyźni). Podstawowym produktem cyfrowym jest baza OS Master Map, zawierająca już ponad pół miliarda obiektów. 91% przychodów agencji generuje sprzedaż produktów cyfrowych, pozostałe – map papierowych. Szefową agencji jest Venessa Lawrence, a jej roczne wynagrodzenie wynosi ponad 180 tys. funtów.

Raport Ordnance Survey

Więcej o OS we wrześniowym numerze GEODETY

Źródło: Ordnance Survey


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl



zobacz też:



Geospatial Revolution, odc. 2
czy wiesz, że...
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
created by BRTSOFT

O nas

  • Właścicielem portalu Geoforum.pl jest Geodeta Sp. z o.o., wydawca miesięcznika GEODETA oraz serwisu egeodeta24.pl
  • Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp. Od 2005 roku na bieżąco dostarcza informacji z powyższych dziedzin i umożliwia ich komentowanie.
  • GEODETA (Magazyn Geoinformacyjny) ukazuje się od czerwca 1995 roku i jest największym oraz najbardziej popularnym polskim miesięcznikiem prezentującym aktualne zagadnienia z zakresu: geodezji, kartografii, katastru, GIS-u, fotogrametrii i teledetekcji, nawigacji satelitarnej itp.
  • GEODETA cyfrowy to elektroniczna wersja tradycyjnego wydania miesięcznika. W serwisie egeodeta24.pl można zamawiać zarówno prenumeratę, jak i pojedynczne wydania

Zespół redakcyjny

  • Katarzyna Pakuła-Kwiecińska (redaktor naczelny)
  • Anna Wardziak (sekretarz redakcji)
  • Jerzy Przywara
  • Bożena Baranek (szefowa Działu Prenumeraty)
  • Jerzy Królikowski (redaktor prowadzący Geoforum.pl)
  • Damian Czekaj
  • Bogdan Grzechnik

Kontakt

Geodeta Sp. z o.o.
02-541 Warszawa,
ul. Narbutta 40/20
tel. (22) 849-41-63, 646-87-44
redakcja@geoforum.pl
Prenumerata
prenumerata@geoforum.pl
b.baranek@geoforum.pl
Reklama
k.kwiecinska@geoforum.pl
facebook twitter Instagram RSS