|2010-07-06|
Geodezja, Instytucje
Warszawa: oferta pracy w delegaturze Biura Geodezji i Katastru
Urząd miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na stanowisko ds. administracyjnych w Delegaturze Biura Geodezji i Katastru w Dzielnicy Białołęka. Dokumenty można składać do 15 lipca 2010 r.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: • wydawanie i uwierzytelnianie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego; • udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operacie ewidencyjnym; • rozpatrywanie wniosków o wprowadzenie zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków; • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski; • współdziałanie z innymi wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Biura w zakresie: -doprowadzenia i utrzymania spójności części opisowej i kartograficznej operatu ewidencyjnego, -wdrożenia i prowadzenia centralnego informatycznego systemu do prowadzenia ewidencji numerów porządkowych nieruchomości, -dokonywania wstępnej wyceny planowanych prac geodezyjnych i określenia potrzeb Delegatury w zakresie środków budżetowych, -opracowywania projektów i warunków technicznych z zakresu działania delegatury, -przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o zamówienia publiczne, -współuczestniczenia w komisyjnych odbiorach zakończonych prac, -postępowań administracyjnych dotyczących rozgraniczania nieruchomości. • współpraca z innymi biurami Urzędu i instytucjami w zakresie prowadzenia, udostępniania oraz aktualizacji zasobu; • prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości; • przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz związanych z realizacją zadań delegatury; • naliczanie stosownych opłat oraz wystawianie not księgowych.
Wymagania od kandydatów (konieczne): • obywatelstwo polskie, • wykształcenie minimum średnie o kierunku geodezja i kartografia, • min. roczne doświadczenie w administracji publicznej, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania pożądane: • wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia; • znajomość zagadnień związanych z ewidencji gruntów i budynków; • dobra obsługa komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), internetu, programów geodezyjno-obliczeniowych, znajomość ISEG 2000, GeoMAP; • znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa geodezyjnego i kartograficznego, gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego, własności lokali, ksiąg wieczystych i hipoteki, ustawy o ochronie danych osobowych, postępowania administracyjnego, postępowania cywilnego, samorządu terytorialnego (w tym ustawy o ustroju m.st. Warszawy), zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz o dostępie do informacji publicznej; • systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły
Źródło: Urząd m.st. Warszawy
|