|2010-07-05|
Geodezja, Instytucje, Kataster
GUGiK: dwie oferty pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie poszukuje kandydatów na dwa stanowiska: • starszego specjalisty do spraw wdrożenia krajowego systemu zarządzania GBDOT w ramach realizacji projektu GBDOT w Departamencie Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej oraz • głównego specjalisty do spraw katastru nieruchomości w Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach. Oferty w obu przypadkach można składać do 13 lipca 2010 r.
Do zadań wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty ds. katastru będzie należało: • monitorowanie prowadzenia Państwowego Rejestru Granic w celu zachowania standardów obowiązujących w tym zakresie, prawidłowości pozyskiwania, modernizacji i udostępniania danych; • przygotowywanie projektów stanowiska Głównego Geodety Kraju dotyczące stosowania przepisów prawa w zakresie ewidencji gruntów i budynków w celu wyjaśnienia wątpliwości, co do ich stosowania; • monitorowanie sporządzania krajowych zbiorczych zestawień danych ewidencyjnych dotyczących gruntów, budynków i lokali w celu właściwego zebrania danych przekazywanych organom statystyki publicznej i organom Służby Geodezyjnej i Kartograficznej; • inicjowanie działania dotyczące modernizacji i rozwoju systemów PRG i ewidencji gruntów i budynków w celu zachowania tych systemów w zgodności z obowiązującymi standardami i zapewnienia ich technicznego rozwoju dostosowanego do potrzeb użytkowników; • uczestniczenie w pracach międzynarodowych komisji granicznych w celu pozyskiwania danych o granicach państwa dla potrzeb PRG i ewidencji gruntów i budynków; • przygotowywanie dokumentacji do udzielenia zamówienia publicznego z zakresu PRG oraz ewidencji gruntów i budynków w celu realizacji zamówienia; • współuczestniczenie w przygotowywaniu projektów przepisów prawa i standardów technicznych dotyczących PRG i ewidencji gruntów, w celu zapewnienia spójności z obowiązującymi przepisami prawa; • opiniowanie projektów aktów prawnych w celu wyeliminowania niezgodności z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne lub prawnicze, lub administracyjne; • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej na stanowisku związanym z ewidencją gruntów i budynków; • znajomość przepisów z różnych dziedzin prawa, w szczególności ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego, oraz znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz finansów publicznych; • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • zdolność logicznego myślenia i wyciągania wniosków; • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
Szczegóły oferty
Do obowiązków starszego specjalisty ds. wdrożenia krajowego systemu zarządzania GBDOT będzie należało: • nadzorowanie wykonawców zamówień związanych z wdrożeniem krajowego systemu zarządzania GBDOT, integracją i standaryzacją baz danych oraz systemów w zakresie GBDOT (w tym uczestniczy w odbiorach i testach produktów) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu; • przygotowywanie założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych produktów (usług i infrastruktury technicznej) związanych z wdrożeniem krajowego systemu zarządzania GBDOT oraz centrum zapasowego, w tym opracowywanie specyfikacji technicznych, planów wdrożeniowych, planów testów itp. w celu wdrożenia ich w ramach realizacji projektu; • uzgadnianie z instytucjami publicznymi warunków technicznych i organizacyjnych wdrożenia krajowego systemu zarządzania GBDOT w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu; • współpraca z zespołami realizującymi projekt Geoportal 2 w zakresie wymagań i utrzymania produktów IT w celu zapewnienia zgodności rezultatów obu projektów; • opracowywanie modeli utrzymania wyników projektu w celu zapewnienia trwałości rezultatów projektu; • prowadzenie dokumentacji technicznej projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów; • uczestniczenie w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu dokonania zakupu dostaw i usług związanych z realizacją projektu.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne; • 4 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; • bardzo dobra znajomość narzędzi GIS; • znajomość zagadnień technicznych i administracyjnych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych i opisowych; • znajomość bazy danych Oracle oraz języka SQL; • znajomość struktury plików XML i GML; • umiejętność tworzenia aplikacji rozszerzających funkcjonalność narzędzi GIS; • znajomość internetowych technologii informacyjnych, w tym posiadanie umiejętności praktycznych w zarządzaniu podstawowymi usługami internetowymi; • znajomość zagadnień związanych z architekturami systemów baz danych, hurtowniami danych i modelowaniem danych; • znajomość różnych technologii tworzenia aplikacji webowych i interfejsów baz danych; • znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN, WAN, technologiami przesyłu danych oraz dostępnymi na rynku usługami telekomunikacyjnymi.
Szczegóły oferty
Źródło: GUGiK
|