|2010-06-29|
Sprzęt, Firma, Software
Uruchomiono portal myWorld@Leica Geosystems
Zostały zakończone prace nad polską wersją portalu myWorld, który jest przeznaczony dla użytkowników sprzętu Leica Geosystems. Dzięki niemu każdy klient firmy może m.in. przeglądać szczegółowe informacje o produktach, samodzielnie aktualizować oprogramowanie, uzyskać aktualną dokumentację. Może też sprawdzić pełną historię serwisową swojego sprzętu czy status bieżących napraw.
Portal myWorld@Leica Geosystems podzielony został na 4 sekcje: • myProducts umożliwia rejestrację posiadanych produktów w portalu, co pozwala na uzyskanie dostępu do szczegółowych informacji o produkcie, najnowszych wersji oprogramowania instrumentu, programów użytkowych i instrukcji obsługi; • mySupport pozwala przejrzeć historię kontaktów z pomocą techniczną a także wysłać nowe zapytanie do zespołu wsparcia technicznego. Co więcej, w każdej chwili można sprawdzić na jakim etapie znajdują się konkretne zapytania; • myService zawiera wszystkie informacje dotyczące serwisowania zarejestrowanych produktów w centrach serwisowych Leica Geosystems; dostarcza informacje o statusie sprzętu wysłanego do naprawy i dacie jej zakończenia; • myTraining to zbiór materiałów szkoleniowych i szkoleń on-line, które można przeprowadzić w dowolnym momencie, sekcja zawiera także terminarz lokalnych sesji szkoleniowych i formularz umożliwiający zgłoszenie swoje uczestnictwo.
Żeby zalogować się do portalu, wystarczy wejść na jego stronę główną. Dostęp zostanie przyznany natychmiast po pomyślnym przeprowadzeniu procesu rejestracji.
Źródłem informacji dla produktów nieobsługiwanych przez portal myWorld pozostaje nadal utrzymywana strona „Do Pobrania”.
Źródło: Robert Łukasiak (Leica Geosystems)
|