|2010-06-08|
Geodezja, Instytucje
Kraków: oferty pracy w nadzorze geodezyjnym i kartograficznym
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego oraz starszego specjalisty w Oddziale Nadzoru Geodezyjnego i Kontroli Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej. Dokumenty można składać do 11 czerwca 2010 r.
Do głównych obowiązków inspektora wojewódzkiego będzie należało: • prowadzenie postepowan wyjasniajacych i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zażalenia i pisma, • uczestniczenie w kontrolach urzędów, instytucji i przedsiębiorców, • opracowywanie ankiet i sprawozdań z zakresu geodezji i kartografii, • prowadzenie zbioru kopii zabezpieczających powiatowych i wojewódzkiej bazy danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie, w tym w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków, a także przechowywanie i przetwarzanie kopii baz danych ewidencyjnych przetworzonych do formatu SWDE, • współdziałanie ze starostami oraz ARiMR w przekazywaniu baz danych ewidencji gruntów i budynków oraz kontrolowanie jakosci przekazywanych danych ewidencyjnych w celu zasilania baz danych systemu IACS aktualnymi danymi, • ewidencjonowanie lokalnych systemów informacji o terenie oraz prowadzenie nadzoru nad udostepnianiem baz danych systemu informacji o terenie celem utworzenia bazy metadanych, • uczestniczenie w kontrolach prowadzenia powiatowych i wojewódzkiej bazy danych wchodzacych w skład krajowego systemu informacji o terenie, • współpraca z Głównym Geodeta Kraju oraz Informatykiem Wojewódzkim w celu zapewnienia systematycznego zasilania i kontroli danych przekazywanych do Integrujacej Platformy Elektronicznej oraz utworzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomosci z poziomu województwa.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne • 3-letnie doswiadczenie zawodowe w geodezji potwierdzone kserokopiami swiadectw pracy lub innych dokumentów, • znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do tej ustawy, • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujacych zadania publiczne, • posiadanie aktualnej wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii geodezyjnych i kartograficznych, • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów Kodeksu postepowania administracyjnego, • znajomość struktur administracji publicznej w Polsce, • umiejetność obsługi komputera (MS Office oraz MicroStation).
Wymagania dodatkowe: • roczne doswiadczenie w pracy w administracji publicznej, • uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporzadzania dokumentacji do celów prawnych – potwierdzone kserokopiami dokumentów, • przeszkolenie z zakresu obsługi programów do kontroli danych ewidencyjnych w formach SWDE, • umiejetność obsługi programów do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków, • komunikatywność, zdolność analitycznego myslenia.
Szczegóły oferty pracy na stanowisku inspektora wojewódzkiego
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku starszego specjalisty będzie należało: • prowadzenie postępowań wyjaśniających i przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, zażalenia i pisma, • przeprowadzanie kontroli urzędów, instytucji i przedsiębiorców w celu realizacji rocznego planu kontroli, • prowadzenie postępowań w sprawie naruszania przez geodetów uprawnionych przepisów dotyczących wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, • prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie badania zasadności odmowy włączenia dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • przygotowywanie projektów stanowisk w przypadku przepisów niespójnych wymagających konsultacji z organem centralnym, • prowadzenie postępowań w sprawach zatwierdzania wykazu dokumentów wyłączanych z zasobów powiatowych i wojewódzkich, • współuczestniczenie w opracowaniu opinii o spełnieniu warunków przez gminę do przejęcia zadań starosty w zakresie prowadzenia państwowego zasobu, • prowadzenie obsługi klientów zewnętrznych, udzielanie informacji i wyjaśnień w rozpatrywanych sprawach.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne • 5 lat doświadczenia zawodowego w geodezji potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów, • uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - potwierdzone kserokopiami dokumentów, • znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, aktów wykonawczych do tej ustawy oraz standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii, • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość struktur administracji publicznej w Polsce, • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel), • umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe: • roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej, • znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, • komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, • kreatywność, • wysoka kultura osobista.
Szczegóły oferty pracy na stanowisku starszego specjalisty
Źródło: MUW
|