|2010-04-07|
Geodezja, Mapy, Instytucje
Warszawa: oferta pracy w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami Ministerstwa Infrastruktury
Dyrektor generalny Ministerstwa Infrastruktury poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty w Wydziale Wyceny i Rynku Nieruchomości Departamentu Gospodarki Nieruchomościami (etat na zastępstwo). Oferty można składać do 15 kwietnia.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • opracowywanie projektów aktów normatywnych oraz udział w procesie legislacyjnym w zakresie zasad wyceny, powszechnej taksacji nieruchomości, zasad wykonywania zawodu przez rzeczoznawców majątkowych, minimalnych wymogów programowych dla studiów podyplomowych w zakresie wyceny nieruchomości, pośrednictwa w obrocie nieruchomościami i zarządzania nieruchomościami oraz monitoringu rynku nieruchomości; • dokonywanie interpretacji przepisów dotyczących zasad wyceny nieruchomości oraz maszyn i urządzeń trwale związanych z nieruchomością, zasad wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego, powszechnej taksacji nieruchomości, zasad stosowania i treści standardów zawodowych rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami i zarządców nieruchomości, a także zasad doskonalenia zawodowego przez przedstawicieli ww. zawodów regulowanych; • prowadzenie działań związanych z monitoringiem rynku nieruchomości; • opracowywanie zasad doskonalenia zawodowego rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości; • przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, oświadczenia senatorskie, interwencje /wystąpienia/ poselskie i senatorskie, pisma Rzecznika Praw Obywatelskich, zapytania, uwagi, skargi i wnioski osób fizycznych, prawnych, organizacji społecznych oraz organizatorów kształcenia, udziela informacji telefonicznych oraz prowadzi korespondencję w formie elektronicznej; • analizowanie orzecznictwa sądów i Trybunału Konstytucyjnego w zakresie przepisów dotyczących wyceny nieruchomości, monitoringu rynku nieruchomości oraz doskonalenia zawodowego osób uprawnionych; • obsługa prac Państwowej Rady Nieruchomości.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne, geodezyjne, lub związane z wykorzystywaniem środków z Funduszu Spójności • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • znajomość przepisów dotyczących gospodarowania nieruchomościami-obowiązujących i uchylonych, • umiejętność interpretacji przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami, w szczególności dotyczących zasad wyceny nieruchomości, • zdolność szybkiego i poprawnego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, w tym również pism urzędowych, • bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, • umiejętności analityczne, w tym umiejętność przygotowywania analiz i prognoz, dokładność i terminowość, • minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej..
Szczegóły
Źródło: MI
|