|2010-03-25|
Geodezja, GIS, Mapy, Ludzie, Instytucje
Łódź: oferta pracy w Wydziale Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji
Urząd Miasta Łodzi ogłasza nabór kandydatów do pracy na stanowisku inspektora – Samodzielne Stanowisko ds. Map Tematycznych w Wydziale Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji. Oferty można składać do 2 kwietnia.
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało w szczególności: • prowadzenie dokumentacji związanej z Atlasem Miasta Łodzi, • prowadzenie złożonych analiz przestrzennych przy wykorzystaniu najnowszych technologii CAD/GIS, w tym: · prowadzenie graficznych baz danych w programie Autodesk Map 3D, udostępnianie ich innym komórkom poprzez publikacje AutoCADa w sieci, · przetwarzanie i prezentowanie map cyfrowych z wykorzystaniem najnowszych technologii, · współpraca z Miejskim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi w ramach pozyskiwania i przetwarzania danych z zasobu geodezyjno – kartograficznego, · opracowywanie map tematycznych, wykorzystywanych przy podejmowaniu ważnych decyzji dla Urzędu Miasta Łodzi, • kompletowanie danych dla opracowywania cyfrowego modelu map tematycznych potrzebnych w ramach prac Wydziału przy współpracy z Miejskim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, • współpraca z jednostkami organizacyjnymi UMŁ przy tworzeniu Systemu Informacji o Terenie, • uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących opracowań z zakresu map tematycznych.
Wymagania od kandydatów niezbędne (konieczne): • posiadanie obywatelstwa polskiego lub posiadanie obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niebycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, • posiadanie nieposzlakowanej opinii, • wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych (DzU z 2005 r. nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.), • znajomość języka polskiego, • posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku: gospodarka przestrzenna, geodezja i kartografia lub geografia, • posiadanie co najmniej 3-letniego pracowniczego stażu pracy, • doświadczenie w zarządzaniu projektami i prowadzeniu zamówień publicznych • posiadanie wiedzy z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, • posiadanie umiejętności analizowania map oraz dokumentacji prawno–geodezyjnej, • posiadanie praktycznej znajomości zagadnień GIS, • posiadanie umiejętności korzystania z narzędzi CAD/GIS (AutoCAD Map, ArcMap i inne), • posiadanie umiejętności w zakresie grafiki komputerowej (Corel, Wiselmage), • posiadanie następujących kompetencji kluczowych: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, nastawienie na klienta, • posiadanie następujących kompetencji hierarchicznych: wiedza specjalistyczna, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się.
Wymagania dodatkowe (pożądane): • posiadanie znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych, • posiadanie wiedzy w zakresie prac poligraficznych.
Szczegóły
Źródło: UM Łodzi
|