|2010-02-08|
Geodezja, Mapy, Ludzie, Instytucje
Łódź: oferty pracy w Wydziale Geodezji Urzędu Wojewódzkiego
Łódzki Urząd Wojewódzki poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw gospodarki gruntami (1 wolne stanowisko) oraz do spraw dróg publicznych (5 wolnych stanowisk) w Wydziale Geodezji. Dokumenty można składać do 16 lutego.
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora do spraw gospodarki gruntami będzie należało: • rozpatrywanie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa, należących do właściwości Wojewody; • prowadzenie postępowań w sprawach uwłaszczania państwowych osób prawnych, instytucji kultury i innych osób prawnych; • przeprowadzanie kontroli i nadzór w zakresie sposobu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa; • prowadzenie postępowań w zakresie odwołań i zażaleń w sprawach przekazania gruntów Skarbu Państwa w trwały zarząd, ustalania opłat z tego tytułu oraz wygaśnięcia prawa trwałego zarządu; • prowadzenie postępowań w sprawach nabywania przez Skarb Państwa gruntów wchodzących w skład linii kolejowych oraz potwierdzania nabycia przez PKP S.A. prawa użytkowania wieczystego i prawa własności budynków , lokali i innych urządzeń, • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (praca lub staż) • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, • umiejętność obsługi klienta, zdolności interpersonalne, • umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe: • doświadczenie zawodowe w obszarze przepisów regulujących zagadnienie dotyczące nieruchomości i procedur administracyjnych, • umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, • rzetelność i odpowiedzialność, • obowiązkowość.
Do zadań wykonywanych na stanowisku inspektora do spraw dróg publicznych będzie należało: • wszczynanie postępowań administracyjnych, • podejmowanie czynności administracyjnych niezbędnych do rozstrzygnięcia spraw oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie, • przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz odpowiedzi na skargi, • obsługa klienta, • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (praca lub staż) • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, • umiejętność obsługi klienta, zdolności interpersonalne, • umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe: •studia podyplomowe z zakresu wyceny nieruchomości, •umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy, •rzetelność i odpowiedzialność,
Proponowane wynagrodzenie brutto zarówno na stanowisku inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, jak i do spraw dróg publicznych: ok. 2100 zł/mies. Dodatkowe informacje pod nr. tel. (0 42) 664-16-60 lub (0 42) 664-16-51.
Źródło: UW w Łodzi
|