|2009-12-02|
Geodezja, Mapy, Instytucje
Dolnośląskie: poszukiwani kandydaci do pracy w Wojewódzkiej Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego
Urząd Wojewódzki we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego i starszego inspektora wojewódzkiego w Wojewódzkiej Inspekcji Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Dokumenty można składać do 11 grudnia 2009 r.
Do obowiązków inspektora wojewódzkiego będzie należało m.in.: • przeprowadzanie kontroli zewnętrznych kompleksowych, problemowych i sprawdzających, stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie prowadzenia przez starostów ewidencji gruntów i budynków, • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu prowadzenia ewidencji gruntów i budynków; rozpatrywanie odwołań i zażaleń oraz dokonywanie oceny zgodności decyzji z prawem w postępowaniach odwoławczych i nadzwyczajnych, • rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie nadzorowanych zadań związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Od kandydatów wymagane jest m.in.: • wykształcenie: wyższe geodezyjne, • 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii, • uprawnienia zawodowe z zakresu: rozgraniczenia, podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
Do obowiązków starszego inspektora wojewódzkiego będzie należało m.in.: • kontrolowanie poprawności baz ewidencji gruntów i budynków pod względem semantyki, syntaktyki i topologii, • kontrolowanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz nadzorowanie przekazania baz ewidencji gruntów i budynków do systemu identyfikacji działek rolnych (IACS-LPiS), • prowadzenie postępowania wyjaśniającego związanego ze skargami i wnioskami w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i zażalenia zainteresowanym stronom, • przyjmowanie od starostów i przechowywanie kopii zabezpieczających bazy danych powiatowych i wojewódzkich, wchodzących w skład Krajowego Systemu Informacji o Terenie, w tym w szczególności baz ewidencji gruntów i budynków, • prowadzenie ewidencji lokalnych systemów informacji o terenie (SIT), wykorzystujących obligatoryjne bazy Krajowego Systemu Informacji o Terenie.
Od kandydatów wymagane jest m.in.: • wykształcenie: wyższe geodezyjne, • 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii, • uprawnienia zawodowe z zakresu: rozgraniczenia, podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. • studia podyplomowe z zakresu systemów informacji geograficznej.
Źródło: DUW
|