|2009-04-10|
Przetargi, Instytucje
MSWiA: Przetarg na doradztwo rozstrzygnięty
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych 7 kwietnia zawarło z sześcioma wykonawcami umowę ramową określająca zasady świadczenia usług doradczych w zakresie realizowanych przez Centrum Projektów Informatycznych MSWiA projektów informatycznych. Będzie ona obowiązywać przez 4 lata lub do wyczerpania kwoty 66,2 mln zł brutto, na jaką opiewa jej wartość.
Oznacza to, iż każdorazowo CPI MSWiA będzie zapraszało każdego z tych wykonawców do składania ofert w postępowaniach szczegółowych. Postępowania szczegółowe dotyczyć będą świadczenia usług doradczych w zakresie np. planowania projektów, analizy wymagań, opracowania architektury, opracowania dokumentacji, ewentualnych zmian w przepisach prawa dotyczących obszarów działania prowadzonych projektów, wsparcia zespołów wykonawczych CPI MSWiA, zorganizowania Biura Projektu i wykonywania innych prac zleconych przez CPI MSWiA.
Do składania ofert będą zapraszani: • Konsorcjum: Krajowa Agencja Informacyjna „INFO” Sp. z o.o. oraz Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej w Olsztynie Sp. z o.o., • Konsorcjum: Ernst & Young Business Advisory Sp. z o.o. i Wspólnicy sp. k., Ernst & Young Corporate Finance Sp. z o.o., Pentegy S.A., Infostrategia – Krzysztof Heller i Andrzej Szczerba SJ, Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” oraz Nizielski & Borys Consulting SJ • Konsorcjum ComArch S.A., CA Services S.A. oraz PwC Polska Sp. z o.o. • Konsorcjum KPMG Advisory Sp. z o.o. sp. k. oraz ITTI Sp. z o.o. • UNIZETO TECHNOLOGIES S.A. • INFOVIDE MATRIX S.A.
Centrum Projektów Informatycznych MSWiA jest państwową jednostką budżetową, podległą ministrowi spraw wewnętrznych i administracji. Powstało w lutym 2008 r. w związku ze zmianą sposobu zarządzania projektami istotnymi dla informatyzacji państwa. Utworzeniu Centrum przyświecała idea zbudowania ośrodka kompetencyjnego, odpowiedzialnego za sprawną realizację ponadsektorowych i sektorowych projektów teleinformatycznych.
Dotychczas Centrum powierzono prowadzenie takich projektów, jak: • elektroniczny system ewidencji ludności PESEL2, • elektroniczna platforma usług administracji publicznej ePUAP oraz jego kontynuacja - ePUAP2, • polski elektroniczny dokument tożsamości PL.ID – polska ID karta, • ogólnopolska sieć teleinformatyczna na potrzeby obsługi numeru 112, • zintegrowana, wielousługowa platforma komunikacyjna Policji z funkcją e-usług dla obywateli i przedsiębiorców (e-Usługi), • system informatyczny powiadamiania ratunkowego SIP, • system informacyjny Schengen drugiej generacji (SIS II), • system informacji wizowej (VIS).
Źródło: MSWiA
|