Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2008-08-26| Geodezja, Mapy, Firma, Przetargi, Instytucje, Kataster

Przetarg na mapy dla PKP PLK S.A.


PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na wykonanie dokumentacji geodezyjnej do celów projektowych niezbędnej dla przeprowadzenia modernizacji linii kolejowej nr 8 (tor nr 1 i 2) na odcinku Warszawa Okęcie – Kielce łącznie z tymi stacjami w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 8 – odcinek Warszawa Okęcie–Radom–Kielce”.

Dokumentacja geodezyjna zostanie zrealizowana w 6 etapach:

I – Założenie osnowy: projekt i stabilizacja punktów, pomiar XY, wyrównanie, określenie wysokości reperów; II –Wykonanie zdjęć lotniczych; III – LCS Kielce: Numeryczny Model Terenu, ortofotomapa; wykonanie: mapy sytuacyjno-wysokościowej, mapy o dokładności odpowiadającej skali 1:1000, profilu podłużnego, przekroi poprzecznych, protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, wykazów działek; IV – LCS Skarżysko-Kamienna: Numeryczny Model Terenu, ortofotomapa; wykonanie: mapy sytuacyjno-wysokościowej, mapy o dokładności odpowiadającej skali 1:1000, profilu podłużnego, przekroi poprzecznych, protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, wykazów działek; V – LCS Warszawa Okęcie: Numeryczny Model Terenu, ortofotomapa, wykonanie: mapy sytuacyjno-wysokościowej, mapy o dokładności odpowiadającej skali 1:1 000, profilu podłużnego, przekroi poprzecznych, protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, wykazów działek; VI – LCS Radom: Numeryczny Model Terenu, ortofotomapa, -wykonanie: mapy sytuacyjno-wysokościowej, mapy o dokładności odpowiadającej skali 1:1000, profilu podłużnego, przekroi poprzecznych, protokołów zdawczo-odbiorczych znaków regulacji osi toru, wykazów działek.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, a ich wartość będzie stanowiła nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na aktualizacji materiałów opracowanych w ramach realizacji zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość netto zamówienia wynosi 5,2 mln zł.
Oferty składać można do 1 października 2008 r., a kryterium ich oceny będzie najniższa cena. Termin realizacji wyznaczono na 360 dni od podpisania umowy.

Źródło: PKP PLK S.A.


«« powrót

Udostępnij:    

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
XXVII Kongres Międzynarodowej Federacji Geodetów (FIG Congress 2022)
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS