Dzięki temu przejęciu Cyclomedia ma zintegrować zaawansowaną technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to poprawę dokładności i efektywności inwentaryzacji zasobów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie zbierania danych, wizualizacji, analiz danych i dalszego rozwoju innowacyjnej platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM.
– Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia – powiedział Serge Lupas, CEO Cyclomedia. – To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim. Dzięki połączeniu naszych sił będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce – dodał.
– Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów – podkreślił z kolei Tomasz Turczynowicz, CEO Smart Factor, który dalej będzie pełnił tę funkcję. – Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom – przekonywał.