wiadomościMiesięcznik GEODETAprenumeratareklamaksięgarniakontaktRODOpolityka prywatnościnewsletter
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2022-09-19| artykuł sponsorowany | Firma

Aranżacja wygodnego gabinetu - praktyczne i efektowne dodatki

Geodezja to nie tylko praca w terenie. Równie ważne są obowiązki wykonywane przed ekranem komputera. Do tego celu przydaje się biuro lub gabinet, w którym da się skupić na realizowanych obowiązkach zawodowych. Przyjemne miejsce do pracy powinno wyróżniać się oczywiście wysoką funkcjonalnością i spełniać wszystkie kluczowe przepisy BHP. Równocześnie warto zadbać o jego walory estetyczne.


Aranżacja wygodnego gabinetu - praktyczne i efektowne dodatki

Jakie dodatki przydają się w geodezyjnym biurze? Jak je urządzić, by stało się zarazem wygodne i eleganckie? Kilka praktycznych wskazówek przedstawimy poniżej.

Funkcjonalność ponad wszystko – podstawowe wyposażenie biurowe

Kluczem do sukcesu w aranżowaniu miejsca do pracy pozostają nieustannie funkcjonalność i ergonomia. Każdy gabinet i biuro powinny być bowiem zaplanowane tak, by zapewnić pełen komfort oraz swobodę działania.

O czym zatem trzeba pamiętać? Podstawą są właściwie dobrane meble, w tym przede wszystkim wygodne biurko z blatem pozwalającym na pracę nad rozmaitymi projektami, nie tylko na ekranie monitora. Warto zaopatrzyć się w krzesło biurowe z regulowaną wysokością, zagłówkiem i podłokietnikami, by móc bezpiecznie pracować nawet przez kilka godzin, bez bólu kręgosłupa.

W gabinecie nie może również zabraknąć regałów, na których znajdzie się miejsce na dokumentację geodezyjną oraz wszystkie inne potrzebne przedmioty.

Dodatki w biurze – dlaczego są ważne?

Aranżowanie biura nie powinno jednak opierać się wyłącznie na kwestiach praktycznych. Warto też zatroszczyć się o ciekawe zaprojektowanie przestrzeni, zgodnie z obowiązującymi nurtami wnętrzarskimi.

Dlaczego to tak ważne? Spójna wizualnie i kompleksowo zbudowana przestrzeń ułatwia koncentrację, pozwala lepiej skupić się na realizowanych obowiązkach. Mniej męczy i nie rozprasza podczas pracy. Ma to też niebagatelne znaczenie w przypadku biur, w których odbywają się spotkania z klientami. Ciekawe biuro potrafi stać się elementem identyfikacji wizualnej i prawdziwą wizytówką firmy, wpływającą na jej odbiór przez otoczenie i potencjalnych kontrahentów.

O czym zatem pamiętać? Należy myśleć kompleksowo, by zbudować spójną wizualnie przestrzeń, utrzymaną w jednym stylu. Praktyczną opcja są gabinety w duchu skandynawskim, nowoczesnym i minimalistycznym. Zwolennicy klasyki mogą natomiast postawić na eleganckie biuro w duchu angielskim.

Jakie dodatki wybrać do biura?

Wybór dodatków do gabinetu determinują w dużym stopniu wybrane nurty wnętrzarskie oraz specyfika wnętrza. W niewielkich pomieszczeniach należy unikać nadmiaru dekoracji, by nie sprawić, że staną się one przytłaczające i chaotyczne, co mogłoby utrudnić pracę oraz negatywnie odbić się na wizerunku firmy w oczach klientów.

Najczęściej dodatki do biura łączą cechy praktyczne z dekoracyjnością. Stawia się zatem choćby na tekstylia. Mogą to być poduszki na fotele, dywany, zasłony lub rolety okienne.

Jakie jeszcze przedmioty można wprowadzić do gabinetu? Bez względu na użyty styl aranżacyjny warto ustawić w miejscu do pracy rośliny w ozdobnych donicach. Nie tylko dekorują, ale też pomagają poprawić jakość powietrza.

Ciekawą opcją są niezmiernie modne obecnie tapety dekoracyjne, jak te od Wallart. Nie zajmują cennego miejsca, dzięki czemu da się je wykorzystać nawet w ciasnych gabinetach, równocześnie budując niepowtarzalny klimat i nastrój miejsca do pracy lub przyjmowania klientów.

Nowoczesne biuro geodezyjne – wygodna i stylowa przestrzeń do pracy

Pięknie urządzone biuro zapewnia komfortowe warunki do realizowania wszelkich obowiązków – prac administracyjnych, obliczeniowych, przygotowywania dokumentacji. Można się w takiej przestrzeni skupić, by sprawniej i skuteczniej wykonać wszelkie zadania. Ponadto spójne i przytulne biuro zapewnia też lepsze warunki do rozmów z klientami, co przekłada się na lepsze relacje biznesowe, zaufanie oraz więcej zamówień na przyszłość.

Warto zatem zadbać o szczegóły i stworzyć biuro, które stanie się prawdziwą wizytówką firmy – przyjemną i przyjazną zarówno dla pracowników, jak i dla ich gości.


«« powrót



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Mobilne skanowanie na Motławie
czy wiesz, że...
© 2005-2022 Geodeta Sp. z o.o.
created by BRTSOFT

O nas

  • Właścicielem portalu Geoforum.pl jest Geodeta Sp. z o.o., wydawca miesięcznika GEODETA oraz serwisu egeodeta24.pl
  • Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp. Od 2005 roku na bieżąco dostarcza informacji z powyższych dziedzin i umożliwia ich komentowanie.
  • GEODETA (Magazyn Geoinformacyjny) ukazuje się od czerwca 1995 roku i jest największym oraz najbardziej popularnym polskim miesięcznikiem prezentującym aktualne zagadnienia z zakresu: geodezji, kartografii, katastru, GIS-u, fotogrametrii i teledetekcji, nawigacji satelitarnej itp.
  • GEODETA cyfrowy to elektroniczna wersja tradycyjnego wydania miesięcznika. W serwisie egeodeta24.pl można zamawiać zarówno prenumeratę, jak i pojedynczne wydania

Zespół redakcyjny

  • Katarzyna Pakuła-Kwiecińska (redaktor naczelny)
  • Anna Wardziak (sekretarz redakcji)
  • Jerzy Przywara
  • Jerzy Królikowski (redaktor prowadzący Geoforum.pl)
  • Damian Czekaj
  • Bogdan Grzechnik

Kontakt

Geodeta Sp. z o.o.
02-541 Warszawa,
ul. Narbutta 40/20
tel. (22) 849-41-63, 646-87-44
redakcja@geoforum.pl
prześlij newsa

Prenumerata
prenumerata@geoforum.pl
egeodeta24@geoforum.pl
Reklama
k.kwiecinska@geoforum.pl

facebook twitter linkedIn Instagram RSS