wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
Formy rachunkowe i biografia prof. Hausbrandta
blog
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
NAWI

NAWI
NIWELATORY

NIWELATORY
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama
|2019-09-04| Teledetekcja, Przetargi

Urząd Morski w Gdyni zamawia monitoring brzegu morskiego

Do 7 października można składać oferty w przetargu ogłoszonym przez dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni na wykonanie monitoringu brzegu morskiego na podstawie danych uzyskanych metodą lotniczego skanowania laserowego oraz ortofotomapy wraz z wyznaczeniem profili poprzecznych brzegu morskiego. Szacunkowa wartość zamówienia (na podstawie wadum) to co najmniej 700 tys. zł.


Urząd Morski w Gdyni zamawia monitoring brzegu morskiego

Zamówienie podzielono na dwie części. Pierwsza obejmuje wykonanie monitoringu brzegu morskiego oraz obszarów portowych na podstawie danych uzyskanych metodą lotniczego skanowania laserowego oraz ortofotomapy, druga – wyznaczenie profili poprzecznych brzegu morskiego.

Oferty muszą być zabezpieczone wadium w wysokości 13 tys. dla części 1 i 8 tys. zł dla części 2. W przypadku części 1 kryteriami oceny ofert będą: cena (60%), zakres i głębokość skanowania Lidar (20%), zmiana rozdzielczości przestrzennej ortofotomapy (10%) oraz średnia gęstość skanowania Lidar (10%). Jeśli chodzi o części 2, poza ceną (6%) będzie to wykorzystanie echosondy wielowiązkowej (40%).

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni m.in. wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat minimum dwóch usług, które obejmowały swoim zakresem co najmniej:

  • wykonanie barwnych, cyfrowych zdjęć lotniczych RGB wraz z opracowaniem na ich podstawie zobrazowań ortometrycznych o rozdzielczości piksela co najmniej 20 cm dla obiektu o powierzchni nie mniejszej niż 200 km2,
  • wykonanie skanowania Lidar o gęstości nie mniejszej niż 6 punktów na m2 wraz z opracowaniem danych ze skaningu laserowego i przetworzeniem ich do formatu rastrowego.

Powinni też dysponować:
  • samolotem (lub inną latającą platformą) posiadającym funkcję wykonywania cyfrowych fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, wyposażonym w urządzenia DGPS/INS do ciągłego pomiaru elementów orientacji przestrzennej i posiadającym możliwość montażu średnioformatowej fotogrametrycznej cyfrowej kamery lotniczej,
  • co najmniej 1 kamerą średnioformatową przeznaczoną do wykonywania zdjęć lotniczych, w tym wyposażoną w mechanizm kompensujących ruch postępowy samolotu (w postaci odpowiednio szybkiej migawki, bądź w postaci elektronicznego systemu kompensacji rozmazania), o rozdzielczości nie mniejszej niż 100 megapikseli.

AW


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl





reklama
reklama





© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt