wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
film
Podnoszenie mostu na budowie Świątyni Opatrzności Bożej
blog
NAWI

NAWI
NIWELATORY

NIWELATORY
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama

Wiadomości



|2019-03-22| Geodezja, Przetargi, Kataster

Wrocławska GDDKiA zamawia stabilizację pasa drogowego

Wznowienie i stabilizacja punktów granicznych pasa drogowego wraz ze zmianą użytków gruntowych i oznakowaniem jest przedmiotem trzyczęściowego przetargu rozpisanego przez wrocławski oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Szacunkowa wartość prac to blisko milion złotych.


Wrocławska GDDKiA zamawia stabilizację pasa drogowego

Zamówienie podzielono na trzy części, które obejmują wykonanie prac dla dróg krajowych:

  • część I – nr 15 na odcinku Masłowiec – granica z woj. wielkopolskim (35 km),
  • część II – nr 46 na odcinku Obwodnica Kłodzka – granica z woj. opolskim (19 km),
  • część III – nr 94 na odcinku Prochowice (skrzyżowanie z DK 36) – Wrocław, granica miasta (38 km).

Zamówienie należy wykonać w ciągu pół roku. Oferty zabezpieczone wadium w wysokości 8,5 tys., 5,1 tys. i 9,2 tys. zł można składać do 24 kwietnia.

JK


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl
do Adi Nie! Januszem jesteś Ty. Ja się kiedyś przejechałem na zaj......ch materiałach z kłodzkiego podgiku. Szanuję siebie i swoją pracę dlatego się cenię. I właśnie dlatego więcej tam nie mam zamiaru robić taniej niż policzyłeś.

do ~Kiedyś tam robiłem czyli ponad 400 zł za kamień :D pisze to pewnie Janusz, który walczy z konkurencją o mapkę pod dom za 500 zł

Uwielbiam te założenia i pseudoinformacje podawane przez anonimowych komentatorów po których ktoś pisze wnioski że to skandal etc. Skoro coś jest nie tak Lodzermench to wiesz chyba co robić. Nie, pisanie na geoforum to nie jest ta właściwa droga.

To ciekawe... Kto weryfikuje te operaty i dlaczego organy SGiK pozostają bezczynne wobec jawnego łamania przepisów prawa i wydawanie na takie kombinacje pieniędzy publicznych?

Na krajowej 72 tak było Jeśli nie ma dokumentacji robi się w następujący sposób: łączy się prostymi punkty z podziałów / wznowień itp. resztę granic "docina" się z digitalizacji, w terenie stabilizuje się tylko te, które są zgodne z użytkowaniem, żeby ludzi nie kłuło w oczy... W efekcie granica pasa biegnie raz w środku rowu, raz przed lub za... No bo to podzlecenie 4 stopnia, i nawet podwykonawca z drugiego końca Polski, z za biurka.

Ciekawe jaka jest podstawa prawna takiej stabilizacji, gdy nie ma wiarygodnych dokumentów?

Mi w zeszył roku na jakieś krajówce w lubuskim podwykonawca! podwykonawcy! oferował 300zł za km . Mnie to rozśmieszyło.

stabilizacja obwodnica kłodzka - granica opolskiego Część II - wyjątkowo ciekawa. Stabilizacja była zrobiona jakieś 5 lat temu, ale operat nie wpłynął do ODGiK. W terenie są i kamienie graniczne i żółte słupki. Nawet na Street View są widoczne.

Podpowiem Na Kłodzko min. 25 tys/km. Głównie drzewa, knieje i brak dokumentów, a jak już są to do bani. Do tego mnóstwo nowobogackich robiących wiecznie problemy. Grunt to kamień na kamieniu i zakopanie czego kolwiek to masakra.

Ciekawe czy zobaczymy wyniki przetargu. Czy ktoś orientuje się ile powinna wynosić oferta cenowa dla takich 30 km. Oczywiście bardzo orientacyjna ??

10 komentarzy



zobacz też:



reklama
reklama





2009 created by BRTSOFT.com
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt