wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
film
Wpływ aplikacji lokalizacyjnych na korki
blog
NIWELATORY

NIWELATORY
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
NAWI

NAWI
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama

Wiadomości



|2019-01-11| Geodezja, Mapy, Przetargi

Ruszają prace przygotowawcze dla inwestycji kolejowej zwanej "Podłęże - Piekiełko"

Na stacji kolejowej Podłęże k. Krakowa 7 stycznia PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla znaczącej inwestycji kolejowej w Małopolsce. Za 221,4 mln zł brutto prace zrealizuje konsorcjum trzech firm: Egis Rail SA (Francja), MGGP S.A. z Tarnowa i Egis Poland Sp. z o.o. z Warszawy.


Ruszają prace przygotowawcze dla inwestycji kolejowej zwanej "Podłęże - Piekiełko" <br />
fot. MGGP
fot. MGGP
Zamówienie obejmuje „przygotowanie dokumentacji projektowej, dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia wykupu gruntów, dokumentacji przetargowej, a także pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze”.

Konsorcjum wykonawcze tego etapu inwestycji dostarczy opracowania niezbędne do przeprowadzenia wykupu gruntów pod nowe tory i wykonania robót budowlanych, m.in. koncepcję programowo-przestrzenną, projekty budowlane i wykonawcze oraz decyzje administracyjne. Przygotuje również materiały wymagane do ogłoszenia postępowań przetargowych na roboty budowlane. Jak wyjaśnia Katarzyna Łabno, w zakresie MGGP S.A. będą leżeć zarówno prace z części projektowej, jak i części geodezyjnej inwestycji. Realizacja tego etapu inwestycji ma się zakończyć w 2021 r.


Nowa trasa będzie wymagała budowy 58,47 km linii kolejowych, 11 tuneli, 8 estakad, 20 mostów i ponad 30 wiaduktów. Natomiast modernizacja istniejącej linii nr 104 na odcinku Tymbark – Nowy Sącz obejmie 74,5 km linii kolejowych, a także budowę/przebudowę licznych obiektów inżynierskich.


AW


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl
Szacunek. Z firmy geodezyjnej transformacja godna podziwu i uznania. Powodzenia kolegom z dawnych czasów współpracy.





reklama
reklama





2009 created by BRTSOFT.com
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt