wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
film
Raczki Elbląskie w chmurze punktów
blog
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
NAWI

NAWI
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama

Wiadomości



|2019-01-11| Geodezja, Mapy, Przetargi

Ruszają prace przygotowawcze dla inwestycji kolejowej zwanej "Podłęże - Piekiełko"

Na stacji kolejowej Podłęże k. Krakowa 7 stycznia PKP Polskie Linie Kolejowe SA podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej dla znaczącej inwestycji kolejowej w Małopolsce. Za 221,4 mln zł brutto prace zrealizuje konsorcjum trzech firm: Egis Rail SA (Francja), MGGP S.A. z Tarnowa i Egis Poland Sp. z o.o. z Warszawy.


Ruszają prace przygotowawcze dla inwestycji kolejowej zwanej "Podłęże - Piekiełko" <br />
fot. MGGP
fot. MGGP
Zamówienie obejmuje „przygotowanie dokumentacji projektowej, dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia wykupu gruntów, dokumentacji przetargowej, a także pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze”.

Konsorcjum wykonawcze tego etapu inwestycji dostarczy opracowania niezbędne do przeprowadzenia wykupu gruntów pod nowe tory i wykonania robót budowlanych, m.in. koncepcję programowo-przestrzenną, projekty budowlane i wykonawcze oraz decyzje administracyjne. Przygotuje również materiały wymagane do ogłoszenia postępowań przetargowych na roboty budowlane. Jak wyjaśnia Katarzyna Łabno, w zakresie MGGP S.A. będą leżeć zarówno prace z części projektowej, jak i części geodezyjnej inwestycji. Realizacja tego etapu inwestycji ma się zakończyć w 2021 r.


Nowa trasa będzie wymagała budowy 58,47 km linii kolejowych, 11 tuneli, 8 estakad, 20 mostów i ponad 30 wiaduktów. Natomiast modernizacja istniejącej linii nr 104 na odcinku Tymbark – Nowy Sącz obejmie 74,5 km linii kolejowych, a także budowę/przebudowę licznych obiektów inżynierskich.


AW


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl
Szacunek. Z firmy geodezyjnej transformacja godna podziwu i uznania. Powodzenia kolegom z dawnych czasów współpracy.





reklama
reklama





2009 created by BRTSOFT.com
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt