Niemiecka GfK GeoMarketing GmbH i jej czeski partner firma INCOMA Research z Pragi wykonały nową cyfrową mapę Czech. Produkt przeznaczony jest do prowadzenia analiz i badań rynkowych, planowania kampanii marketingowych, optymalizacji sprzedaży itp. na bazie oprogramowania GeoMarketing, może także służyć jako produkt wyjściowy do tworzenia map tematycznych.
W ramach projektu od nowa określono zakresy 2699 pięciocyfrowych kodów pocztowych, zdigitalizowano granice 6249 jednostek administracyjnych, zaś na podstawie zdjęć satelitarnych zaktualizowano przebieg rzek, jezior i tras komunikacyjnych.
Dodatkowo baza zawiera 13 tys. czeskich miast i miejscowości uporządkowanych wg liczby mieszkańców. Łącznie opracowano 28 różnego rodzaju map wektorowych, w tym: kodów pocztowych, jednostek administracyjnych i topograficznych. Ich dokładność odpowiada skali 1:10 000.
Cyfrowa mapa Czech jest elementem serii cyfrowych map kodów i jednostek administracyjnych wyprodukowanych i regularnie aktualizowanych przez GfK GeoMarketing i obejmującej obecnie 240 państw.