Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje m.in.:
• planowanie, organizowanie oraz kierowanie pracą podległych pracowników wydziału,
• koordynację realizacji przedsięwzięć w zakresie informatyzacji i zakupów sprzętu informatycznego,
• koordynowanie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji budowlanych – kubaturowych oraz z remontami i utrzymaniem tych nieruchomości, a w szczególności: opracowywanie programów inwestycyjnych nowych zadań, udział w pracach komisji przetargowych, koordynacja i rozliczanie robót budowlano-remontowych, nadzór przeglądów obiektów kubaturowych,
• nadzorowanie spraw związanych z wyposażeniem Oddziału i Rejonów w niezbędne maszyny i środki transportu oraz sprzęt laboratoryjny i biurowy, a w szczególności: opracowywanie zapotrzebowań techniczno-finansowych ww. środków, monitorowanie rynku dostawców pod kątem wdrażania nowych technologii i poprawy warunków pracy, opracowywanie SIWZ i realizacja zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie planowania, koordynowania i kierowaniu realizacją zadań administracyjno-gospodarczych i zarządczo-inwestycyjnych,
• wiedza specjalistyczna w zakresie eksploatacji sprzętu budowlano-drogowego i pojazdów, budynków i budowli,
• znajomość:
Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych.
Wśród wymagań dodatkowych są:
• wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym lub ekonomicznym lub budowlanym lub geodezyjnym lub prawniczym,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania pracownikami,
• przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami, ewidencji środków trwałych,
• znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawa geodezyjnego i kartograficznego,
• podstawowa znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl