|2018-04-24|
Geodezja, Mapy, Instytucje
WODGiK w Zielonej Górze poszukuje geodetów i kartografów
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zielonej Górze ogłosił nabór kandydatów na 2 stanowiska: starszy geodeta/starszy kartograf i geodety/kartografa. Aplikacje można składać do 7 maja.
Zakres zadań na stanowisku starszy geodeta/starszy kartograf obejmuje: • prowadzenie wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • wykonywanie i udostępnianie kartograficznych opracowań tematycznych dla obszaru województwa, • tworzenie oraz prowadzenie i udostępnianie baz danych (BDOT10k) oraz standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:10 000, • weryfikacja przekazywanych do zasobu zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac kartograficznych, • udział w czynnościach związanych z obsługą administracyjną ośrodka.
Niezbędne wymagania od kandydata to m.in.: • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie geodezji i/lub kartografii i/lub geoinformacji i/lub geografii, i/lub informatyki w zakresie baz danych i/lub pokrewnych, • co najmniej 3 lata pracy, • dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, • bardzo dobra znajomość oprogramowania GIS (ArcGIS, QGIS lub innych pokrewnych programów geoinformatycznych), • znajomość zagadnień technicznych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych, ich przetwarzania, kontroli, • bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej iinternetu, • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • wiedza specjalistyczna, kreatywność, sumienność, bezstronność.
Zakres zadań na stanowisku geodeta/kartograf obejmuje: • prowadzenie wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • wykonywanie i udostępnianie kartograficznych opracowań tematycznych dla obszaru województwa, • tworzenie oraz prowadzenie i udostępnianie baz danych (BDOT10k) oraz standardowych opracowań kartograficznych w skali 1:10 000, • weryfikacja przekazywanych do zasobu zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac kartograficznych, • udział w czynnościach związanych z obsługą administracyjną ośrodka.
Niezbędne wymagania od kandydata to m.in.: • wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie geodezji i/lub kartografii i/lub geoinformacji i/lub geografii, specjalność: geoinformacja, fotogrametria, telededekcja, kartografia, • dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, • bardzo dobra znajomość oprogramowania GIS (ArcGIS, QGIS lub innych pokrewnych programów geoinformatycznych), • znajomość zagadnień technicznych związanych z pozyskiwaniem danych przestrzennych, ich przetwarzania, kontroli, • bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu, • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, • wiedza specjalistyczna, kreatywność, sumienność, bezstronność.
Więcej informacji
Źródło: WODGiK ZG
|