Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje m.in.:
• przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych;
• prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
• rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej;
• rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących geodezji i kartografii;
• przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii naruszających przepisy;
• opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji geodezyjnej, administracji publicznej lub w bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej,
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
Wymaganiem dodatkowym są uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 3,5 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl