|2017-11-17|
Geodezja, GIS, Przetargi, Instytucje
BERM zadba o PR dla projektów GUGiK
Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji działań promocyjnych, informacyjnych oraz edukacyjnych przy trzech projektach realizowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa: CAPAP, K-GESUT oraz ZSIN II.
Agencja odpowiadać będzie za opracowanie i wykonanie działań promocyjnych, informacyjnych i edukacyjnych dla zadań i produktów tworzonych przez GUGiK w ramach unijnego Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. BERM ma wspierać Urząd w realizacji projektów: Centrum Analiz Przestrzennych Administracji Publicznej (CAPAP), Krajowa baza danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (K-GESUT) oraz Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza II (ZSIN II). Zgodnie z założeniami projekty te mają ułatwiać obywatelom dostęp do danych gromadzonych w ramach krajowej infrastruktury informacji przestrzennej. Efektem ich wdrożenia będą e-usługi, które dadzą większą możliwość łatwego wykorzystania danych przestrzennych w codziennym życiu.
– Celem naszych działań będzie przede wszystkim informowanie i edukowanie z zakresu realizowanych projektów, ale także wspieranie pozytywnego wizerunku Urzędu. Wymienione projekty to temat bardzo złożony, dotykający wielu sfer z codziennego życia, dlatego też szeroki jest zakres naszych działań. Będziemy realizować wiele aktywności promocyjno-edukacyjnych na różnych polach. Chcemy nie tylko wyjaśniać, na czym polegają te trzy projekty i informować o postępach w ich realizacji, ale przede wszystkim pokazywać, jak są przydatne, jakie niosą korzyści oraz w jaki sposób mogą być wykorzystywane. Podejmowane przez nas aktywności mają podnosić świadomość społeczeństwa w zakresie geoinformacji – komentuje Janusz Jabłoński, prezes zarządu BERM Creative Production Group. – Współpraca z GUGiK z racji złożonej natury projektów to dla nas ciekawe zadanie, a jednocześnie duże wyzwanie. Cieszymy się, że powierzono je właśnie nam – dodaje.
Do zadań BERM Creative Production Group należeć będzie kompleksowa realizacja działań zarówno stricte promocyjnych, jak i informacyjno-edukacyjnych skierowanych do grup odbiorców wszystkich trzech projektów. Naszym zadaniem będzie m.in. organizacja spotkań informacyjnych głównie z myślą o młodzieży ponadgimnazjalnej oraz konferencji prasowych. Nasi eksperci zajmą się także opracowaniem księgi znaków oraz przygotowaniem projektów materiałów informacyjnych, promocyjnych i edukacyjnych – wyjaśnia Janusz Jabłoński, prezes zarządu BERM Creative Production Group.
Oferta przedstawiona przez BERM została wybrana na drodze przetargu nieograniczonego. Wartość podpisanej z nią umowy to 1,48 mln zł.
Źródło: BERM, JK
|