Od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty ds. kontroli oraz rozpatrywania skarg i wniosków wymagane jest m.in. wykształcenie wyższe z zakresu geodezji i kartografii, geoinformatyki lub prawa i administracji, a także 4 lata doświadczenia zawodowego w geodezji oraz znajomość odpowiednich przepisów. Do jego obowiązków będzie należał np. udział w działaniach kontrolnych GUGiK-u prowadzonych w wojewódzkich inspekcjach czy w CODGiK-u.
Z kolei kandydaci na stanowisko specjalisty ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz rozbudowy systemu zarządzania K-GESUT muszą mieć wykształcenie wyższe geodezyjne oraz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii, szczególnie w obszarze numerycznej mapy zasadniczej i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Do zadań specjalisty będzie należał m.in. udział w przygotowaniu założeń architektonicznych, analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych produktów związanych z rozbudową systemu zarządzania K-GESUT.
W przypadku obu ofert dokumenty można składać do 11 sierpnia.