Wczoraj (30 maja) w siedzibie Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii otwarto oferty w przetargu na „Opracowanie i realizację projektu strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL”.
Zamówienie podzielono na dwa etapy:
1. opracowanie strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL,
2. realizacja strategii informacyjnej i promocyjnej Systemu GEOPORTAL.GOV.PL.
Oferty złożyły trzy firmy:
WYG International z Warszawy – cena: 149 970 zł netto (182 963,40 zł brutto),
Agencja Reklamowa TWIST z Krakowa – cena: 181 000 zł netto (220 820 zł brutto),
„Fruits & Friends” Sp. z o.o. z Warszawy – cena: 250 000 zł netto (305 000 zł brutto).
Kryteria oceny ofert to: cena 60% i meritum zamówienia 40%. Na realizację tego zamówienia GUGiK przeznaczył 222 000 zł brutto.