wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
film
Dron prześwietla budynek za pomocą wi-fi
blog
NIWELATORY

NIWELATORY
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
NAWI

NAWI
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama

Wiadomości



|2015-12-14| GNSS, Firma

Hertz Systems mocniej wchodzi w kosmiczne innowacje

Zielonogórska firma Hertz Systems podpisała umowy z Thales Alenia Space Italy oraz Thales Alenia Space France na realizację dwóch innowacyjnych projektów związanych z nawigacją satelitarną, współfinansowanych przez Europejską Agencję Kosmiczną (ESA).


Hertz Systems mocniej wchodzi w kosmiczne innowacje

Współpraca z Thales Alenia Space Italy, europejskim liderem w zakresie produkcji systemów kosmicznych, dotyczy projektu LNSGU. Projekt ten ma służyć rozwinięciu części systemu nawigacji Galileo w zakresie stworzenia generatora sygnału w paśmie L. Zadaniem Hertz Systems będzie wsparcie Thales Alenia Space Italy (głównego wykonawcy) poprzez opracowanie i zbudowanie środowiska testowego dla generatora oraz przeprowadzenie jego testów.

Zaangażowanie Hertz Systems w projekt ma rozpocząć się na początku 2016 r., a zakończenie jego realizacji planowane jest na połowę 2017 r. Zadanie jest częścią programu Europejskiej Agencji Kosmicznej EGEP (European GNSS Evolution Programme).

W tym samym czasie zielonogórska firma zawarła umowę o współpracy z francuskim przedstawicielem Thales Alenia Space (Thales Alenia Space France). Porozumienie dotyczy wspólnej realizacji projektu GIMS (GNSS interference monitoring system). Jego celem jest opracowanie i zademonstrowanie systemu monitorującego zakłócenia GNSS, zdolnego do monitorowania interferencji w paśmie L, lokalizowania zidentyfikowanych zagrożeń i zapewnienia w czasie rzeczywistym informacji o zakłóceniach na monitorowanym obszarze.

System ten znajdzie zastosowanie głównie na lotniskach, węzłach autostrad i wszędzie tam, gdzie dokładność sygnału GNSS jest ogromnie ważna oraz gdzie może wystąpić celowe lub przypadkowe zakłócenie. Rozpoczęcie projektu zaplanowane jest na 15 stycznia 2016 roku. Realizacja zadania ma potrwać 16 miesięcy.

Umowy z Thales Alenia Space Italy oraz Thales Alenia Space France ze strony Hertz Systems 8 grudnia podpisali: Zbigniew Trzaskowski – prezes zarządu, oraz Zygmunt Rafał Trzaskowski – dyrektor generalny firmy.

Źródło: Hertz Systems, JK


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl



zobacz też:



reklama
reklama





2009 created by BRTSOFT.com
© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt