|2015-10-14|
Geodezja, Instytucje
Urząd Miasta Szczecin zatrudni specjalistę ds. katastru
Prezydent Szczecina ogłasza nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. katastru nieruchomości, geodezji i kartografii w Biurze Geodety Miasta. Dokumenty można składać do 22 października br.
Do zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw z zakresu: • zadań powiatu, w tym m.in. ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) – postępowań administracyjnych, klasyfikacji gleboznawczej gruntów, powszechnej taksacji nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, ochrony znaków geodezyjnych, zakładania GESUT oraz BDOT 500, postępowań administracyjnych dotyczących wyłączenia z geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu danych o sieciach uzbrojenia terenu, nadzoru i kontroli nad prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie, ustalania linii brzegowej wód, scalania i wymiany gruntów; • zadań gminy: rozgraniczeń nieruchomości, • udostępniania informacji publicznej (w zakresie zadań gminy i powiatu) realizowanych w BGM, w tym m.in. obsługa interesantów i czuwanie nad załatwianiem ich spraw, dokonywanie wglądu do baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym do bazy danych ewidencji gruntów i budynków, dokonywanie wglądu i przeprowadzanie analizy materiałów archiwalnych zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.: • obywatelstwo polskie, • wykształcenie wyższe, kierunek: geodezja i kartografia, • co najmniej 5-letni staż pracy, • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1. – geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 2. – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, • znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Prawo wodne, a także rozporządzeń: w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w sprawie rozgraniczania nieruchomości, w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania dodatkowe: • preferowany co najmniej 3 letni staż pracy związany z geodezją i kartografią, np. w administracji geodezyjnej lub w jednostce wykonawstwa geodezyjnego, • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, • znajomość rozporządzenia w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, • odpowiedzialność, samodzielność, zdolności analityczne, komunikatywność, dokładność, umiejętność samokształcenia, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, stałe pogłębianie wiedzy i samokształcenie.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl
Źródło: UM Szczecin
|