|2015-09-14|
GIS, Imprezy
Zaproszenie na Geomarketing Forum
28 października w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji Geomarketing Forum, podczas której zaprezentowane zostaną najnowsze trendy związane z wykorzystaniem informacji geoprzestrzennej w biznesie.
Stosowanie usług lokalizacyjnych zmienia sposób prowadzenia biznesu, przekładając się na jego ekspansję oraz wzrost przychodów osiąganych przez firmy. Aby w pełni korzystać z możliwości, jakie daje informacja geograficzna, trzeba być na bieżąco nie tylko z nowymi produktami i usługami, ale także mieć świadomość, w jaki sposób z nich korzystać, posiłkując się przykładami praktycznych wdrożeń, nawet konkurencyjnych.
Do posługiwania się rozwiązaniami klasy GIS w celu zwiększenia rentowności otwarcie przyznają się banki, galerie handlowe, sieci restauracji, przedsiębiorstwa energetyczne i deweloperzy. Ale to nie wszystko. Coraz częściej analizy geoprzestrzenne wykorzystują mikroprzedsiębiorcy oraz sektor MSP. Jak twierdzą dostawcy rozwiązań GIS, rynek w Polsce jest wciąż nienasycony, ale nie brak barier jego rozwoju związanych chociażby z poziomem świadomości klientów, a także ochroną danych.
Jak radzić sobie z tymi problemami, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe i zarządzać działami sprzedaży dzięki informacjom geoprzestrzennym oraz jak optymalizować przychody nowych placówek i zarabiać na klientach – tego wszystkiego będzie się można dowiedzieć podczas jedynej w Polsce konferencji poświęconej branży geomarketingowej.
W ramach Geomarketing Forum poruszone zostaną także kwestie niezwykle ważne z punktu widzenia instytucji publicznych związane z analizą danych geoprzestrzennych. Trend Location Intelligence jest coraz bardziej obecny w urzędach miejskich, centrach zarządzania kryzysowego, spółkach odpowiedzialnych za komunikację miejską czy urbanistykę. Przykład stanowi coraz bardziej rozwijająca się koncepcja smart city.
Patronat medialny nad tą konferencją objęła redakcja miesięcznika GEODETA i portalu Geoforum.pl.
Źródło: ASCG
|