Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
|2015-06-25| Mapy

AutoMapa przyspiesza

AutoMapa 3.0 dla Androida to dziesiątki nowości i usprawnień, które pozwolą użytkownikom na jeszcze skuteczniejszą i przyjazną nawigację po polskich i europejskich drogach.


AutoMapa przyspiesza

To, co rzuca się w oczy po uruchomieniu nowej AutoMapy, to znaczne przyspieszenie grafiki. W ułamku sekundy można płynnie przesunąć, obrócić i pochylić mapę. Dzięki zastosowaniu technologii OpenGL animacje są płynne przy jednoczesnym zachowaniu bogactwa danych, takich jak budynki 3D, rzeki, jeziora czy tereny zielone.

Dzięki nowemu silnikowi nawigacyjnemu AutoMapa dla Androida wyznacza trasę jeszcze sprawniej niż do tej pory. Uwzględnia przy tym zróżnicowane natężenie ruchu na zakrętach, rozjazdach i skrzyżowaniach. Kierowcy mogą teraz korzystać z wizualizacji natężenia ruchu również dla widoku 3D.

AutoMapa 3.0 to również wsparcie dla coraz popularniejszych urządzeń naręcznych (wearable devices). Dzięki niemu, zwłaszcza podróżując rowerem albo pieszo, użytkownicy w dyskretny sposób będą informowani o trasie i kolejnych manewrach. Co szczególnie ważne, rozwiązanie zastosowane przez AutoMapę nie pobiera dużo energii, co jest kluczowe przy obsłudze inteligentnych zegarków i opasek.

– AutoMapa 3.0 dla systemu Android to największa i najbardziej kompleksowa aktualizacja programu od momentu jego powstania. W ręce użytkowników oddajemy kilkadziesiąt zmian i nowości w programie, które wnoszą zupełnie nową jakość w świat systemów nawigacyjnych – powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i marketingu AutoMapy.

Udostępniona właśnie aplikacja dla Androida zawiera również wiele nowości związanych z wyznaczaniem tras dla pojazdów ciężarowych. Nowe algorytmy wyznaczania takich tras, a w szczególności zmiany w dojazdach do miast o skomplikowanej siatce drogowej (Moskwa, Paryż), pozwalają jeszcze lepiej zaplanować trasę z ograniczeniami wynikającymi z tonażu auta oraz jego gabarytów.

Źródło: AutoMapa


«« powrót

Udostępnij:    

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Wyprawa BARI 1976
play thumbnail
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
[email]
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS

RODO
polityka prywatności
mapa strony
kontakt
reklama