wiadomościksięgarniaprenumeratareklamakontaktRODOpolityka prywatności
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
reklama
strona główna rss
PRENUMERATA TRADYCYJNAPRENUMERATA CYFROWA
film
Studenci inwentaryzują budynek AGH
blog
DRONY DLA GEODETY

DRONY DLA GEODETY
NAWI

NAWI
NIWELATORY

NIWELATORY
TACHIMETRY

TACHIMETRY
SKANOWANIE LASEROWE

SKANOWANIE LASEROWE
BENTLEY GEOMAGAZYN

BENTLEY GEOMAGAZYN


reklama
reklama
|2014-07-17| GIS, Firma, Software

GIS z ISPiK-u pomoże petentowi i obywatelowi

Wirtualny Urząd oraz Platforma Aktywnej Współpracy – to nowe produkty w ofercie Instytutu Systemów Przestrzennych i Katastralnych z Gliwic.


GIS z ISPiK-u pomoże petentowi i obywatelowi <br />
Wdrożenie ISPiK-u w Sosnowcu
Wdrożenie ISPiK-u w Sosnowcu

Wirtualny Urząd to interaktywny plan budynków danej instytucji, a przede wszystkim wewnętrzna książka adresowa obrazująca rozmieszczenie pomieszczeń wraz z ich numerami, przynależnością do pionów, wydziałów czy referatów, a także danymi osób, które w nich pracują. Do każdego pokoju mogą zostać przypisane dowolne informacje, dotyczące np. zakresu załatwianych spraw, danych kontaktowych poszczególnych pracowników lub wzory pism do pobrania. Dzięki dedykowanym mechanizmom wyszukiwania klienci już nigdy nie będą mieli problemów ze zlokalizowaniem miejsc, w których mogą załatwić konkretną sprawę – reklamuje swoje rozwiązanie ISPiK.

Celem Platformy Aktywnej Współpracy jest z kolei wsparcie komunikacji oraz wymiany informacji pomiędzy władzami samorządowymi a społecznością lokalną. W ramach PAW na razie udostępniono dwie aplikacje.

Pierwsza z nich to Budżet Obywatelski. Jak sama nazwa wskazuje, rozwiązanie wspiera przeprowadzenie procesu, jakim jest budżet obywatelski, od momentu jego uchwalenia, aż do wyboru zwycięskiego projektu wraz z możliwością śledzenia postępów w jego realizacji. Aplikacja wspomaga i porządkuje wszystkie działania wewnątrz urzędu, a także udostępnia narzędzia pozwalające na sprawną komunikację z mieszkańcami i promocję podjętych działań.

Druga składowa PAW to Aplikacja Zgłaszania Nieprawidłowości. Umożliwia ona mieszkańcom zgłaszanie niedogodności, z jakimi spotykają się w swoim otoczeniu, a urzędnikom samorządowym – możliwość odpowiedniego zareagowania: udzielenia informacji o stanie prac lub o braku możliwości ich wykonania, przekierowanie zgłoszenia na służby odpowiedzialne za dany temat itd.

Źródło: ISPiK, JK


«« powrót

dodaj komentarz

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

komentarze news_pl
Gdzie można to zobaczyć Aplikacje można zobaczyć na stronie ISPiK. Są tam zamieszczone filmiki, opisujące szczegółowo ich funkcjonalność. Zapraszam też do bezpośredniego kontaktu i pobrania dostępu do bezpłatnych wersji testowych testowych.

Nareszcie. Co za idiotyzm.

gdzieś można to zobaczyć?

3 komentarze



zobacz też:



reklama
reklama





© 2005-2019 Geodeta Sp. z o.o.
mapa stronyprenumeratareklamakontakt