|2014-03-17|
Geodezja, Instytucje, Kataster
Warszawa: oferta pracy w BGiK
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłosił nabór kandydatów na stanowisko ds. geodezji w Biurze Geodezji i Katastru. Aplikacje można składać do 21 marca br.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: • rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej; • udostępnianie danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorczej; • naliczanie stosownych opłat oraz wystawianie dokumentów finansowo-księgowych oraz sporządzanie korekt wystawionych dokumentów finansowych.; • koordynowanie i nadzorowanie udostępniania danych z baz danych ewidencji gruntów i budynków w Delegaturach Biura; • przygotowywanie sprawozdań, zestawień i analiz związanych z realizacją zadań z zakresu działania Wydziału; • rozpatrywanie, i wydawanie wydruków, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego; • rozpatrywanie wniosków i wydawanie zaświadczeń oraz postanowień w sprawie odmowy wydania zaświadczeń w trybie kodeksu postępowań administracyjnych.
Wymagania niezbędne: • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia o kierunku geodezja i kartografia, • minimum roczny staż pracy, • minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe: • minimum 2-letni staż pracy, • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, • praktyczna znajomość problematyki dotyczącej ewidencji gruntów i budynków, • umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), ISEG 2000, Geo-Map, • znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie danych osobowych, kpa, o gospodarce nieruchomościami, o księgach wieczystych i hipotece, o własności lokali, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, oa także przepisów dotyczących samorządu terytorialnego (w tym ustaw: o pracownikach samorządowych, o ustroju m.st. Warszawy) oraz rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, • samodzielność, sumienność, organizacja pracy własnej, radzenie sobie ze stresem, komunikatywność.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl
Źródło: Urząd m.st. Warszawy
|