W pierwszym przypadku zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego obejmuje:
• opracowywanie materiałów planistycznych do projektu ustawy budżetowej na dany rok w zakresie wydatków w obszarze geodezji i kartografii,
• zgłaszanie zapotrzebowania miesięcznego na środki finansowe, dokonywanie podziału limitu oraz prowadzenie wewnętrznej ewidencji wydatków,
• sporządzanie analiz w zakresie realizowanych zadań, dotyczących geodezji i kartografii oraz wydatkowania dotacji celowych,
• sporządzanie planów finansowych w zakresie wydatków, przeznaczonych na realizację zadań z zakresu geodezji i kartografii,
• opiniowanie wniosków powiatów i samorządu województwa o środki budżetowe,
• redagowanie BIP oraz strony internetowej Urzędu w zakresie informacji o Wydziale Geodezji oraz Wojewódzkim Inspektorze Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wyższe geodezja i kartografia
• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
• przeszkolenie z programów komputerowych do tworzenia map tematycznych,
• znajomość zagadnień dotyczących: prawa cywilnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych,
• umiejętność prowadzenia negocjacji.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 2,7 tys. zł.
W drugim przypadku zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora wojewódzkiego obejmuje:
• rozpatrywanie skarg i wniosków na prace geodezyjne i kartograficzne, wykonywane przez osoby sprawujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz rozpatrywanie wniosków wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych o zbadanie zasadności odmowy włączenia dokumentacji do zasobów przez organ prowadzący zasób geodezyjny i kartograficzny,
• przeprowadzanie kontroli zewnętrznych w jednostkach administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• przygotowywanie dokumentacji kontrolnej, w tym: projektu programu kontroli, projektu zaleceń pokontrolnych,
• organizowanie narady pokontrolnej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezja i kartografia
• 1 rok doświadczenia zawodowego w bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii,
• przeszkolenie z zakresu procedur kontrolnych,
• znajomość oprogramowań komputerowych, używanych w geodezji i kartografii do wykonywania opracowań geodezyjnych i kartograficznych oraz do prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz rejestrów ewidencji gruntów i budynków i rejestrów geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
• odporność na stres.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl