Zakres obowiązków:
• analiza i ocena wniosków przekazanych przez jednostki samorządu terytorialnego,
• przygotowywanie: projektów decyzji komunalizacyjnych, pism dotyczących usunięcia braków formalnych we wnioskach,
• przygotowywanie projektów decyzji w sprawach nabycia przez gminy prawa własności nieruchomości rolnych Skarbu Państwa,
• przekazywanie prawomocnych decyzji w związku z koniecznością wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków,
• sporządzanie projektów pism i dokumentów przekazywanych organowi odwoławczemu, w przypadku odwołań od decyzji I instancji,
• przygotowywanie sprawozdań i informacji w zakresie związanym z przekazaniem mienia samorządom terytorialnym,
• analiza i ocena dokumentów, w sprawach dotyczących odszkodowań za drogi krajowe i wojewódzkie oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie administracyjne lub geodezyjne,
• 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość ustaw: Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz ws. zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce i analitycznego myślenia,
• komunikatywność.
wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub geodezyjne,
• 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki nieruchomościami.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 2,2 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl