Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• opracowywanie zespołów i zbiorów dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w celu przygotowania zasobu archiwum do udostępniania;
• wykonywanie prostych (podstawowych) prac zabezpieczających w celu ochrony materiałów archiwalnych przed degradacja;
• udzielanie informacji naukowej o zasobie geodezyjnym i kartograficznym użytkownikom bezpośrednim i pośrednim archiwum;
• opracowywanie pomocy wyższego rzędu – informatory, przewodniki itp.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie
• znajomość ustawy i przepisów archiwalnych oraz przepisów dotyczących zarządzania dokumentacją geodezyjną i kartograficzną;
• dobra znajomość obsługi komputera oraz środowiska Windows i pakietu MS Office;
• znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe na kierunku archiwistyka, historia specjalność archiwistyka, historia, geografia lub geodezja,
• znajomość neografii gotyckiej i paleografii łacińskiej,
• znajomość podstaw geografii, geodezji i kartografii,
• znajomość historii ustroju i historii Pomorza Zachodniego, Prus i Niemiec, Polski oraz nauk pomocniczych historii, geografii,
• bierna znajomość języka łacińskiego,
• umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
• sumienność, rzetelność i dokładność w pracy.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl