Ciekawe Tematyarchiwum Geodetywiadomościnewsletterkontaktreklama
Najnowsze wydarzenia z dziedziny geodezji, nawigacji satelitarnej, GIS, katastru, teledetekcji, kartografii. Nowości rynkowe, technologiczne, prawne, wydawnicze. Konferencje, targi, administracja.
blog
|2013-01-28| Geodezja, Instytucje

Oferta pracy w resorcie transportu

Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko naczelnika III Wydziału Orzecznictwa w Zakresie Lokalizacji Inwestycji w Departamencie Orzecznictwa II. Aplikacje można składać do 7 lutego br.


Oferta pracy w resorcie transportu

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku naczelnika:
• kierowanie pracą Wydziału,
• analizowanie, kontrolowanie i akceptowanie przygotowywanych przez podległych pracowników wydziału projektów decyzji i postanowień ministra wydawanych w drugiej instancji oraz wydawanych w pierwszej instancji w postępowaniach nadzorczych, a także odpowiedzi na skargi na decyzje ministra, skierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego,
• prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, analizowanie otrzymanych odwołań, zażaleń i wniosków,
• przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania i interwencje poselskie i senatorskie,
• udział w rozprawach sądów administracyjnych oraz sądów powszechnych,
• analizowanie projektów aktów prawnych, dotyczących lokalizacji inwestycji, w celu przygotowania stanowiska Departamentu odnośnie otrzymywanych projektowanych przepisów.

Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe: prawo, administracja, budownictwo lub geodezja,
• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
• znajomość przepisów związanych z realizacją inwestycji budowlanych oraz gospodarką nieruchomościami,
• kompetencje kierownicze,
• minimum 3 lata w pracy w administracji publicznej w zakresie orzecznictwa administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:
• znajomość przepisów Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
• przy wykształceniu geodezyjnym – uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
• znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
• znajomość przepisów związanych z ochroną środowiska,
• umiejętność skutecznego komunikowania się,
• minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołem.

Źródło: MTBiGM


«« powrót

Udostępnij:    

KOMENTARZE Komentarze są wyłącznie opiniami osób je zamieszczających i nie odzwierciedlają stanowiska redakcji Geoforum. Zabrania się zamieszczania linków i adresów stron internetowych, reklam oraz tekstów wulgarnych, oszczerczych, rasistowskich, szerzących nienawiść, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem. W przypadku niezachowania powyższych reguł oraz elementarnych zasad kultury wypowiedzi administrator zastrzega sobie prawo do kasowania całych wpisów. Użytkownik portalu Geoforum.pl ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie komentarze, w szczególności jest odpowiedzialny za ewentualne naruszenie praw lub dóbr osób trzecich oraz szkody wynikłe z tego tytułu.

ładowanie komentarzy



zobacz też:



wiadomości

słowo kluczowe
kategoria
rok
archiwum
Lotnicza chmura punktów w najwyższej rozdzielczości
czy wiesz, że...
© 2023 - 2024 Geo-System Sp. z o.o.

O nas

Geoforum.pl jest portalem internetowym i obszernym kompendium wiedzy na tematy związane z geodezją, kartografią, katastrem, GIS-em, fotogrametrią i teledetekcją, nawigacją satelitarną itp.

Historia

Portal Geoforum.pl został uruchomiony przez redakcję miesięcznika GEODETA w 2005 r. i był prowadzony do 2023 r. przez Geodeta Sp. z o.o.
Od 2 maja 2023 roku serwis prowadzony jest przez Geo-System Sp. z o.o.

Reklama

Zapraszamy do kontaktu na adres
redakcji:

Kontakt

Redaktor prowadzący:
Damian Czekaj
Sekretarz redakcji:
Oliwia Horbaczewska
prześlij newsa

facebook twitter linkedIn Instagram RSS