|2013-01-25|
Geodezja, Instytucje
Wrocław: poszukiwany inspektor wojewódzki ds. nadzoru nad katastrem
Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza nabór kandydatów na stanowisko inspektora wojewódzkiego do spraw nadzoru i kontroli prowadzenia katastru nieruchomości oraz baz danych ewidencji gruntów i budynków w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Oddziale Katastru Nieruchomości. Aplikacje mozna składać do 4 lutego br.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: • prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach należących do właściwości Wojewódzkiego Inspektora Geodezyjnego i Kartograficznego, • przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski w zakresie zadań z zakresu geodezji i kartografii, • weryfikowanie i opiniowanie projektów kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów, budynków i lokali opracowywanych i zlecanych do realizacji przez starostów, • prowadzenie kontroli kompleksowych, problemowych, sprawdzających i doraźnych stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne przez starostów w zakresie prowadzenia ewidencji gruntów i budynków (kataster nieruchomości), • przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie posiadania niezbędnych uprawnień zawodowych dotyczących rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • wydawanie opinii potwierdzających przebieg dotychczasowych granic gminy lub gmin objętych wnioskiem w sprawie zmiany granic i powierzchni jednostek zasadniczego podziału terytorialnego kraju, • współpraca z Szefem Krajowego Centrum Informacji Kryminalnej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • wykształcenie wyższe geodezyjne, • 3 miesiące doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii, • uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, • znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, • znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, • znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE), • komunikatywność, • umiejętność analitycznego myślenia, • umiejętność komunikacji pisemnej.
Źródło: DUW we Wrocławiu
|