Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nabycia z dniem 1 lipca 2000 r. z mocy prawa przez gminy nieruchomości rolnych, celem regulacji stanu prawnego nieruchomości;
• porządkowanie spraw związanych z przekazaniem gruntów Skarbu Państwa na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych;
• prowadzenie kontroli realizacji przez organy jednostek samorządu terytorialnego zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi w celu zapewnienia nadzoru wojewody nad prawidłowością wykonywania zadań zleconych starostom z zakresu administracji rządowej.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe
• 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami,
• znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz struktur administracji publicznej w Polsce,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce, głębokiej analizy przepisów,
• umiejętność argumentowania i negocjacji,
• odporność na stres,
• umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe prawnicze lub geodezyjne,
• 6 miesięcy doświadczenie w obszarze związanym z gospodarką nieruchomościami,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2. i 5.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2 tys. zł.