Do zadań naczelnika będzie należało m.in.:
• Prowadzenie i koordynacja postępowania administracyjnego w sprawach dotyczących odpowiedzialności zawodowej osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii.
• Prowadzenie i koordynacja sprawy z zakresu kształcenia zawodowego oraz uznawania kwalifikacji zawodowych geodetów i kartografów.
• Prowadzenie i koordynacja rozpatrywania spraw związanych z nadawaniem uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii.
• Nadzór nad Centralnym Rejestrem osób posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
• Nadzór spraw z zakresu wykonywania działalności w dziedzinie geodezji i kartografii dotyczących swobody przepływu osób i usług, wspólnej polityki kształcenia zawodowego UE, reguł konkurencji na wspólnym rynku UE oraz ochrony konsumentów.
• Opracowywanie projektów zmian w przepisach dotyczących zawodu geodety i kartografa w celu zapewnienia realizacji obowiązków państwa członkowskiego UE.
Od kandydatów wymagane jest m.in. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geodezji i kartografii oraz 4 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym i kartograficznym oraz min. 2 lata doświadczenia w administracji geodezyjnej i kartograficznej, w tym przy obsłudze państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Dokumenty należy składać do końca lipca.
Ogłoszenie