Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• nadzorowanie i kontrolowanie administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz działalności samorządu terytorialnego w zakresie przestrzegania przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego,
• prowadzenie postępowań administracyjnych jako organ I i II instancji,
• prowadzenie postępowań skargowych,
• kontrolowanie jednostek wykonawstwa geodezyjnego w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych zgodnie z przepisami prawa,
• uzgadnianie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu oceny poprawności projektu i planowanych prac,
• nadzorowanie przekazywania baz danych ewidencji gruntów i budynków do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, kontrolowanie danych ewidencji gruntów i budynków.
Wymagania od kandydatów:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 3 lata stażu pracy w geodezji,
• uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1. i 2.,
• obsługa komputera – znajomość pakietu Office (Word, Excel),
• znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, o lasach, prawa wodnego, prawa budowlanego i innych związanych tematycznie z geodezją i kartografią,
• 1 rok stażu pracy w administracji publicznej,
• odporność na stres, komunikatywność, umiejętność argumentowania.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4 tys. zł.